![]() |
alleen
hello
weldra zijn mijn vriendin en ik een hele avond alleen en moeten niet bezorgd zijn dat er iemand binnenkomt. heeft iemand een idee wat we die avond zouden kunnen doen? :confused: wat anders nooit kan :o :D :D :D :cool: :D :D :D |
wat denk je zelf nou
|
Wat dacht je van een spannend spelletje monopolie :)
|
gewoon de deuren op slot doen, zodat er niemand binnen komt, dan hoef je ook niet bezorgd te zijn dat er iemand binnen komt. ;)
Succes! :o |
sexfilm huren :D
|
*denk*
Kzou het echt echt echt serieus niet weten :o |
een cursus ABN volgen?
|
ik bedoel wat zouden we kunnen doen, het geeft niks met seks te maken.
|
Citaat:
|
Twister :D
|
Citaat:
En als je dat niet wilt; huur een filmpje en vreet 30 zakken chips leeg.. Ofzo.. |
Citaat:
cursus abn |
ga met je tenen spelen, of ga het plafond witten :)
|
Citaat:
Kom op, je hebt zelf toch wel fantasie? Ga een film marathon houden, koop een taart... doe er mee wat je wil... Ga lekker samen douchen. Hartstikke leuk :) |
:( jezus dat je dat zelf niet weet :rolleyes:
huur een leuke film ofzo kijk die met een hoop ijs en zakke chips . gooi daarna lekker alles over de grond heen en smeer het ijs en de gordijnen en ga daarna met quick&bride proberen wie het eerst het gordijn weer schoont heeft. :D dit lijkt me een goed idee om je ouders die nooit toe zullen staan, tja dus dit lijkt me je kans :p |
NEUKEN!
echt wat wil je nou horen? |
Precies...niet dat wij zoveel andere dingen doen wanneer we samen zijn ;)
|
Echt wel, badderen in aldi champagne :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach, forummers, we kijken ook weleens samen een filmpje hoor :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
massage?
|
Citaat:
|
Die nareman is toch zo''n loser die met zo''n breezah 17 jarige gaat? 1 woord daarvoor! YOu Suck!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan heeft mijn bron zijn informatie over nare man niet goed door gekregen van zijn bronnen.
|
Citaat:
|
you don't wanna know :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe heet ze dan
|
Citaat:
vergeef mij ben helemaal verstrooid had het op iemand anders :s niet op letten :$ shame on me |
Citaat:
|
oh parralel is 15 bedoel je :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dit gaat wel erg offtopic (n)
|
vette roddels hier ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmz
ik denk dak ook maar eens een topic ga plaatsen wat i kde komende week moet doen als ik alleen thuis ben :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze gaat dicht. Het gaat teveel offtopic en bovendien kun je ook in dit topic kijken voor ideeën, want dat is er speciaal voor bedoeld. :)
xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |