![]() |
Ben ik oversext??
Hoi hoi, hebben jullie dat ook weleens als je denk dat je gaat sexen om het zo maar te noemen en dan uiteindelijk er niks van komt. Dat het niet meer kan ofzo (bijv. ouders komen thuis) Dan ben ik echt saggerijnig. Of als me vriendin geen zin heeft ofzo of opeens te moe is.
Ben ik nu oversext omdat ik dan saggerijnig word of hebben jullie dit ook?? Ik bedoel ik verlang er dan naar en dan gebeurd het niet. |
Citaat:
|
Heb ik ook :o
chagrijnig |
Heb ik ook. of als me vriend dan heel dreug zegt 'lieverd, ik moet ff pissen' :mad:
maar meestal gaan we daarna weer verder.. :D maar ik heb dat ook jah, best vervelend.. alleen 1 voordeel, ik heb zowat altijd zin.. :o |
Dat heb ik ook hoor (y) Als er bv net niet genoeg tijd meer is, en het gaat niet door dan... :mad: :o
|
Pft. word dan ook pissig hoor.
|
kan er ook niet zo geweldig goed tegen, de laatste tijd is me vriend ziek enzo en vaak moe, dan heb ie er 's avonds niet echt meer zin in, maar 's ochtends weer extra! Vindt ie lekker wakker worden ofzo.. naja.. vooruit dan maar he! maar ik ben vaak ook teleurgesteld, we hebben zelfs een keer knallende ruzie gehad om het feit dat ík wel wou, maar hij niet.. en ja.. daar kon ik op dat moment niet zo goed tegen..
|
pfffff, kom op man, een relatie is niet gebaseerd op sex ofzo, als je partner geen zin heeft leg je er dan bij neer, er saggo om worden helpt echt niet hoor, hou het gewoon bij je, is het wanneer het wel gebeurd ook een stuk "opluchtender" enzo
|
en bij de weg, geen sex met je partner en je moet zo nodig...
http://members.lycos.nl/whellup/temp...afzeik_054.jpg |
Citaat:
*herkent wel beetje ja* maar vaak komt dat niet voor. wij hebben bijna altijd zin in seks :D (vooral ik) |
ik zie hier meer dat vrouwen meer zin hebben dan de mannen.
Waarom bij mij niet?? |
Jah mijn vriend wordt ook chaggie wanneer hij geen sex krijgt en wel wil. Lijkt me heel normaal. Ikzelf heb er trouwens geen last van maar ja, jongens zijn nu eenmaal jongens he:P
|
Citaat:
|
Citaat:
En als mijn moeder thuis komt boeien, die komt toch niet binnen en als ze wel binnen wil komen klopt ze eerst... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben denk ik degene die meer behoefte heeft aan sex dan mijn vriend.
vaak is t: nu even niet. of nu niet. of weet ik t.. toch is t altijd weer teleurstellend.. |
Citaat:
:mad: :mad: :mad: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :mad: :mad: :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |