![]() |
blue crush
Ik heb hem gisteren gezien, en hij was mega stoer. Het hele verhaal niet, want dat was wel een beetje voorspelbaar enzo. Maar de vreselijk mooie beelden van die blauwe zee, het ultra zomergvoel komt meteen naar boven.
Als iemand nog een film tip nodig heeft... ik kan hem je echt aanraden |
De scenes tegen het einde aan waren inderdaad prachtig, maar het is jammer dat je daarvoor wordt geteisterd door irritante personages, waardeloze dialogen, afschuwelijke MTV montages en - zoals je zegt - een voorspelbaar verhaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaaah!
Och die heb ik in USA gezien (vorige zomer?!?!) die is echt kickue... Typische film natuurlijk, maar echt wel kickue! ;) |
Kate Bosworth is wel cool :P :)
Ik ga Blue Crush wel zien denk ik, maar ik weet nog niet of ik dat in de bioscoop ga doen of gewoon over een tijdje ga huren.. |
Citaat:
Maarehm.. ik ga hem niet zien. Lijkt me nou echt toaal geen boeiende film, en dat is echt niet alleen om dat Kate Bosworth erin meespeelt.. |
Persoonlijk ga ik voor een totale Kate Bosworth ($^%&#^$&##)-Boycot, maar die film lijkt me wel interessant...
@Inge, ja hoe kun je... |
*grijnst* Ja, ik vergeef haar ook niet dat ze met onze *proest* Orli gaat, maar als je dat even negeert is ze wel oke. Een beetje. Denk ik.
*hides* |
Nou... Ik vergeef het je. Maar HAAR absoluut niet!!
|
Nee, kom nou toch!
*kickt Kate* *steelt Orli* Dus. :P |
Hoe wil je dat doen? Ik ben toch eerder!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |