![]() |
roeien
Ik ben van plan om dit later te gaan doen..
Wie doet het en kan me er wat over vertellen? |
Waarom nu der niet al mee beginnen?? Nouja, begin nu al maar aan je conditie te werken. Door te gaan lopen ed... Iemand uit mijn buurt hier deed (doet) dat (woont niet meer in de buurt nu dus ik weet niet of ie het nog doet) en die ging heel vaak lopen. En verder veel kracht hebben in je armen ;)
Ik doe het dus niet, en zal het dus ook nooit gaan doen.. |
Ik was eigenlijk van plan om het op universitair niveau te doen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Roeien, wat kan ik mij daar bij voorstellen?
Ben je bijvoorbeeld alleen, en waar roei je dat in een een klein houten bootje ofzo? En zijn er dan ook wedstrijden voor? |
Citaat:
|
Citaat:
PV had het over goud bij de OS in Atlanta, dat was met de Holland 8, daar zitten 8 mannen in (en er zijn ook vrouwendisciplines) |
Mjah nu PV zei dat het een olympische sport is, weet ik meteen in wat voor bootje ze roeien ;):)
Dacht eerst gewoon in een roeiboot, waar je dus met twee mensen enzo naast elkaar kan zitten :o :o |
Citaat:
|
Varsity is een boerenkoolwedstrijd met een antiek hoofdnummer.
Maargoed. Ga roeien. Roeien is gaaf en je hoeft er geen sterke armen voor te hebben, echte roeiers zijn Licht en roeien op hun benen. |
roeien is idd heel erg cool om te doen! Er zijn ook heel veel mogelijkheden in, met 1,2,4,8 in een boot. Je kan sprinten of lange afstand, 's winters kan je op de ergometer (roeimachine). Het is bovendien erg goed voor je conditie.
Wat wil je nog meer?:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |