![]() |
waar ben je nou echt blij mee?
iedereen loopt hier altijd te zeuren over zijn of haar lichamelijke problemen (prima, dat doe ik ook dagelijks..) maar wat vinden we nou echt mooi aan onszelf.?
Aan de buitenkant, dat iedereen hier een supermooi karakter heeft geloof ik wel. |
Haar, ogen, borsten. that's it
|
Ik ben wel tevrede met m'n figuurtje.
|
Mijn ogen en oren! :)
|
Citaat:
en mn huid misschien, heb nooit zoveel last van pukkels. de vraag wat ik niet mooi vind aan mezelf is toch echtwel veel makkelijker te beantwoorden :) |
Met mijn figuur en mijn ogen
|
mn ogen en mn voeten... ze zijn niet moeders mooiste, maar is t maar een maat 38 en ik kan er heel goed dingen mee oprapen. :)
|
Citaat:
|
Hahahaha :D LOL
Met mijn haar. (inmiddels weer wel, eerst was het verneukt door de kapster, ik vind naar de kapster gaan nu erger dan naar het ziekenhuis, de dokter, de tandarts, of wat dan ook gaan) Ook vind ik mijn navel (?? :D), ogen, mond, tanden en borsten mooi. De rest niet (??) |
mn ogen ben ik blij mee. al kijk ik soms nogal te duf :D
en verder uhm klinkt raar, maar mn voeten :D niet dat ze wonderschoon zijn ofzo (kan dat met voeten :confused::D) maar ik vind ze gewoon leuk. :D |
Meid 15...Mijn figuur, ik ben gelukkig slank. En mijn nagels.hehe.
|
Ogen :)
|
Mijn ogen... mijn mooie volle lippen :p (hoor ik enkel van anderen)
En tja.. het klinkt belachelijk en het is ook super puberaal maar ik ben toch af en toe wel trots op mn jonge heer al haal ik er niet alles uit if you get my points.. boeiend... ehmm... tja... Verder... niet echt.. |
Mijn ogen, mijn lengte, mijn haar, mijn handen
|
Met mijn ogen en haar ben ik blij. :)
|
mijn mond/lippen en mijn haar
|
gewicht, voor de eerste keer in m'n bewuste leven denk ik :)
|
ogen en benen als ik een rokje aan heb (behalve mijn bovenbenen die je niet ziet als ik een rokje aan heb)
|
De huid van mijn gezicht.
|
ik ben blij met mijn uiterlijk (alles) want zo beroerd zie ik er niet uit
maar waar ik echt blij mee ben is mijn karakter. Ik kom uit een goed nest dus ik heb zat liefde / aandacht meegekrege kan overal over praten wat ik dan ben: iemand met begrip, ik wantrouw niet, ik vertrouw op mezelf, etc etc je snapt iig wat ik bedoel |
Haar, handen (let niet op nagels), onderbenen... ach ja. De rest wisselt nogal. Momenteel ben ik vrij tevreden over m'n hele figuur (feest!)
|
wenkbrauwen
handen |
Ik vind 't wel tof dat ik een lul heb.
|
ogen, haar, borsten That's it
|
polsen... :confused:
|
Ogen en haar
Niet m'n oorspronkelijke haarkleur, die vink dom. En dat terwijl veeeelll mensen hun haar rood verven :confused: dom dom dom Maar ben ook wel tevreden over m'n kont Naja wel als ie in m'n broek zit hehe ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Verder ben ik ook blij met mijn ogen. En mijn haar is ok. |
met me neus :rolleyes:
|
Mijn ogen en mijn borsten.. en mn beetje bruine kleurtje :D
|
Met mijn vriendje. ;)
|
lengte is heel fijn, gezichtvormis niet geweldg maar zou dr niet alles uit willen zien
|
niet de kleur, maar de vorm van me ogen :) en me tenen zijn schattig ;)
|
Citaat:
|
Mijn taille, ik ben moddervet en ben dus blij dat ik nog een aantoonbare taille heb :D
|
uhm
*denkt hard na* de kleur van mn haar, mijn handen (helemaal als ik stop met nagelbijten :D), mijn lengte, dat ik niet dik ben (ik zeg niet dat ik slank ben...) en mijn mond (niet mn tanden maar mn lippen, de buitenkant dus) |
mijn haar (omdat et zo lang is) en mijn buik (omdat het plat is en zo van die leuke lijntjes heeft)
|
m'n oren zijn wel okeej denk ik...mooi klein :), past precies bij de rest van m'n face
|
Gezicht wel, meestal.
M'n voeten vind ik ook wel fijn, klein, en best mooi gevormd. :o |
mijn ogen..en mijn gezichtshuid, ik heb bijna nooit puistjes! :)
|
Mijn figuur, over het algemeen. Ben geen blonde Adonis, maar het volstaat voor mij.
|
Mijn linkerduimnagel.
|
Citaat:
|
echt heel tevreden over mn lengte en met mn schouders
maar over de rest zit ik ook ni te huilen ofzo ;) |
Mijn lang krulhaar, vingers, donkere ogen, rechte tanden, strakke buik en wipneusje :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41. |