![]() |
Uitgeloot voor Ergotherapie
Hoi hoi
Ik ben uitgeloot voor de studie Ergotherapie te Nijmegen. Nu heb ik een vraag.. Zijn er meer mensen, op dit forum, die daar voor zijn uitgeloot, zo ja; Wat ga je nu doen? Ik zit eraan te denken om naar Rotterdam te gaan. Maar dat is wel 1 uur en 35 minuten reizen per dag.. Misshcien dat ik dan in februari toch nog terecht kan in Nijmegen. Groetjes! :) |
ekki doet ergotherapie in Rotterdam (boeiend ;))
1 uur en 35 minuten reizen per dag...? Nijmegen is toch veel langre reizen? (Die 1 uur 35 min heen en het hetzelfde terug oid.) |
Ik woon in Rheden (bij Arnhem), dus dan is Nijmegen veel dichterbij :)
Maar nu moet ik kiezen tussen Rotterdam en Amsterdam. Nu vraag ik me af welke verbinding beter is.... Aangezien er 129 aanmeldingen waren, en maar 80 plaatsen, ben ik vast niet de enige die hiermee zit. Wat doen jullie?? (1 uur en 35 minuten (alleen de trein) heen en terug weer 1 uur en 35 minutevn inderdaad... :)) |
Citaat:
|
Als je de keuze tussen Amsterdam en Rotterdam hebt: zeker Amsterdam doen!
|
TJa, ik had dit probleem 0ok heb ik nog steeds eigelijk want ik ga nu wel in amsterdam beginnen ,maar het is allemaal even afwachten hoe het gaat , ik baal enorm dat ik niet in nijmegen ben ingeloot! stom nummertjes trekken ..grrrr....
groetjes , kirsten :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |