![]() |
sneak preview
Hallow, wie weet welke film bij deze hint hoort?? Het is de sneak preview van vanavond in de bios en ik wilde weten welke film het is, hangt er vanaf of ik ga ofniet
Hint: kop-staart-botsing met een staartje. Bij welke film hoort deze hint!?!? |
Je gaat naar 'Wrong Turn', mark my words.
Edit: Meer informatie te vinden op http://us.imdb.com/Title?0295700 |
Bedankt!!
|
ik was afgelopen maandag bij de sneak preview.. en toen kregen we 'dirty pretty things' te zien.. goed verhaal, goed gespeeld (actrice van amelie o.a.)
|
ennuh wrong turn sucks echt zo niet leuk om te kotsen
|
Wat vind onze elf-jarige filmcriticus eigenlijk w閘 een leuke film? Noem er eens een paar...
|
Citaat:
crossroads misschien ? :D |
Citaat:
Ontopic: Het is wel duidelijk dat je naar Wrong Turn gaat, lijkt me? Ik vond hem wel oke, niet erg eng. Redelijke horrorfilm. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
eehh gaan we nu discusseren over mijn film smaak?
nou ik vind LOTR leuk en dat is geen kinderfilm!! crossroads is niet leuk man jij britney fan!!! en ik hoop pirates of the caribbean ook leuk is american pie 1,2. ennuh the 10 kingdom is fantastisch ennuh voor de rest weet ik niet |
trouwens mensen is het afzeikdag ofzow staat bij niet op de kalender hoor man word ik nou in eenkeer niet meer gerespecteerd ??
|
wat is er mis met 11 jarige kom op mensen je gaat tog niet zeggen dat jij geen 11 bent geweest!!!!(trouwens moet juh us op de andere sneakpreview kijken hah word ik zo leuk afgezeikt ovral waar ik kom word ik afgezeikt hellyup en julliemaa zeuren die maatschappij van tegenwoordig look in the mirror!!!
|
ja man jij britney fan, american pie is pas vet
|
...................
|
ennuh the lizzie mcguire movie jah oie is ook koewl!!! en repli kate,i am sam zie plaatjehttp://www.bfca.org/images/photos/8.jpg ahh zow schattig orli met het meidje van i am sam
|
Citaat:
ik heb het over je avatar :p |
Citaat:
|
Okay, ik heb niks tegen 11-jarige meisjes, maar ik vind Love LA wel erg irritant doen.
Het is een en al interactie... wat je uitstraalt krijg je ook weer terug. Voor de rest... damn! ik heb de sneak gemist van vanaaf, het was wrong turn! :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@spekkie: gelukkig zit dat irritante niet in de familie ;);) @Roxane: *proest* |
ow shut up!!
|
Citaat:
american pie is just another teen movie... beu gekeken de laatste jaren :o nooit filmklassiekers gezien als the birds van alfred hitchcock? (of hoe je die gozer zen naam schrijft?) |
ken jij pirates of the caribbean niet ??? :eek: kijk tv
!!al die reclame's *jammie* neej die vent ken ik niet die wil ik eigenlijk ook niet kennen eerlijk gezegt |
Citaat:
|
WRONG TURN was inderdaad een verschrikking van een horrorfilm. Slechte dialogen, regie, camerawerk, personages, etc.
Wat een teleurstelling van Rob Schmidt die zulke grootspraak had over een intense horrorfilm die terug ging naar de jaren 70. |
HA zie je wel hij was flut!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |