![]() |
Das Experiment
heb hem net gezien...wel toffe film, maar het 'shockerende' aspect viel me nogal tegen. ok, die bewakers gingen buiten hun boekje...ik heb ergere dingen gezien.
|
Inderdaad niet zo schokkerend, maar sterk gespeeld: het doel van de regisseur - het publiek zich af te laten vragen of zij hetzelfde zouden doen - is geslaagd.
|
In het echt ging het wat shockerender...Ik vond het niet zo'n goede film...
|
Ik moet hem nog steeds zien..
|
Citaat:
www.prisonexp.org |
realistisch en kvond 'm daarom toch vrij shockerend
|
:eek:
ik vond m heel indrukwekkend |
Viel me wat tegen, idd niet zo schokkend als iedereen zei dat hij was. Maar op zich het hele aspect is wel boeiend, als je een paar mensen een functie geeft hoe ze dan ineens kunnen gaan doen.
|
Citaat:
|
Ik had ook wat anders verwacht. Geen megaslechte film, maar het had beter uitgewerkt kunnen worden.
|
hele goeie film... en wat het shockerende betreft, ik denk dat veel mensen onder shockerend alleen gewelddadigheid etc verwachten, terwijl een film ook op een andere manier shockerend kan zijn
wat ik zo verschrikkelijk vond aan die film was niet zozeer hoe de 'gevangenen' mishandeld en misbruikt werden, maar hoe een nagebootste situatie mensen zo kan beinvloeden. als je zag hoe die ene kerel van een mietje een eerste klas fascist werd... dát vind ik shockerend, de psychologie achter het verhaal zeg maar.... |
Spoiler
Ik zag em op video dus waarscheinlijk minder intensief ervaren als in het filmhuis zou zijn geweest. Hij komt wel hoog op mijn lijstje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |