![]() |
Liefde *zucht*
Nouja, zoals de meeste van jullie al weten heb ik nu iets met nare man, Wouter.
We houden veel van elkaar en de meeste van jullie kennen hem als een player of een zielige maagd, maar zo is hij echt niet hoor :) Hij is een ware gentleman, hij kookt voor me, betaalt de rekening als we uit eten gaan, we badderen in champagne (okee wel van de aldi maar het gaat om het idee), alles is perfect. Het probleem is alleen dat hij te perfect is en daarom ben ik bang om hem kwijt te raken :( en omdat we toch best wat jaartjes schelen. Wat moet ik doen? :( p.s. Wouter, kusje! |
:rolleyes:
Wat moet je doen? Niet zo zeiken moet je doen! Alles is toch perfect?! Nou dan. Ooit gehoord van: enjoy it while it lasts? Niet zo'n zorgen maken! |
Heb jij weleens gehoord van vooruit denken?
Ach, neuken is makkelijker dan denken he? |
genieten van wat je met Wouter hebt, en niet bang zijn. als hij van je houdt zal hij je niet verlaten hoor :)
|
Behandel hem als een hond, leg hem aan een lijn (y)
|
dumpen die hap!
|
Citaat:
En mij behandelt hij als een prinsesje! |
Aw :) Lief van je...maar ik denk dat het forum het toch al wist zonder een topic, maar goed :)
Je hoeft niet bang te zijn dat ik ervandoor ga ofzo...ik heb mezelf tot nu toe op meetings enz. altijd prima in de hand kunnen houden (y) Bovendien, ik geniet van elke dag, dus waarom zou ik dat opgeven? |
Citaat:
Jezus, als je ruzie zoekt, take a left on egostreet.. :rolleyes: Dacht ik toch buiten mezelf te gaan om iets aardigs te zeggen, maar ja aangezien er hoe dan ook een aanval op me word ingezet... Nou goed, ik weet niet eens waarover je het hebt, dus zou het óf handig zijn als je wat uitleg gaf óf je moet gewoon niet zo zeuren en blij zijn dat je em hebt! |
Citaat:
|
Citaat:
Wouter: natuurlijk. Wie zou mij nou opgeven voor 1 of andere ordinaire forum slet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Qimm, hou even op, ik wil echt een serieus topic ervan maken, kijk, als jij Wouter terug wilt, moet je bij hem wezen, en niet mijn verdriet vergroten!
|
|
Citaat:
|
Precies. Jammer dat sommige mensen nooit iets serieus kunnen nemen.
Ach ja, ze moeten het zelf maar weten...je weet toch wel hoe het zit tussen ons (y) :) |
Citaat:
hallo, die jongen maakt duidelijk dat ie helemaal gek op je is! En jij zit iedereen af te zeiken! Kijk, je kan dan wel onzeker zijn, maar daarom hoef je niet iedereen af te zeiken ja! Dus raap jezelf ns op en doe eens iets volwassener.. Als je die jongen niet op zn woord gelooft.... Maja, geniet gewoon van de tijd met elkaar. En echte liefde is niet zomaar over (krijg ik telkens te horen van mijn vriendje, dus..) I.p.v. hier iedereen af te zeiken kan je misschien beter eens met hem gaan praten.. toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Juuuud meid, 't komt wel goed, aah. *gay*
:p |
Als je bang bent om hem kwijt te raken kan je hem ook gewoon chanteren. Je dreigt gewoon dat als hij het ooit uitmaakt, dat je dan aangifte tegen hem doet inzake het sexueel binnendringen van een minderjarige.
|
Citaat:
en elke forumster is een slet ofzo? :rolleyes: |
Haar ma bekleedt een hoge positie binnen het Hof Arnhem en die weet ervan, dus de kans dat het vervolgd wordt is niet zo heel groot. (y)
|
Citaat:
Maar eigenlijk moet ik niet veel zeggen :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boeiend. Het is echt niet zo dat ze dat meent, ze voelt zich gewoon aangevallen, hoewel dat niet nodig is...
Judith, je weet toch hoe ik over ons denk, je hoeft je nergens zorgen om te maken (y) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoezo, pretentie? :confused: |
Citaat:
|
De wereld gaat écht kapot. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wouter en Juud.. echt 2 van die players die elkaar hebben gevonden ;)
|
crap :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat parallel behoorlijk wat praat heeft voor haar leeftijd
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |