![]() |
[poll]hoeveel cds hebben jullie?
Mischien is deze poll al geweest maar ik ben benieuwd hoeveel cds jullie nou eigenlijk wel niet hebben.
het maakt niet uit of ze gebrand zijn of originele. Poll: hoeveel cds hebben jullie?Tussenstand: http://poll.dezeserver.nl/results.cg...out=1&sort=prc Ook een poll maken? Klik hier |
Ik heb er een stuk of 85.
|
cd's al dan niet gebrand niet meer dan 50 stuks.. de rest is verkocht of kwijt. heb circa 1350 full albums op mijn pc, maakt cd's redelijk overbodig.
|
zo rond de 700
|
300 ongeveer.. origineel, gebrand en mp3
|
Stuk of 150 legaal. Stuk of 1450 volledige albums op MP3.
|
Poll: hoeveel cds hebben jullie?
Je hebt gestemd op: 80-100 jammer genoeg nog niet zo veel :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
110 ofzo.
|
rond de 100 erges
|
3 :o
Luister liever naar de radio :) |
moek dat allemaal nog gaan tellen?
laten we zeggen dat mn ene harde schijf van 40 GB al vol stata met mp3s..... En dan hebben we mn cd kast nog :D |
Zo'n ruim 80 originele albums op cd. Ik ben niet rijk en andere dingen kosten ook geld! (lp's, film, bus, trein, boeken, musea, kledij, koffie, hoegaarden, hertog jan, alfa, ...)
|
ja ik heb een hele kleine hd dus ik moet wel branden/kopen dus ja 200+
|
ik denk 200 originelen, maar dat is een nogal wilde schatting. veel minder zullen het er iig niet zijn
stoer ben ik he |
oh haha oeps
ja, ik heb heel veel cd's :rolleyes: |
10-40 legaal.
|
40-60
luister ze bijna nooit..luister alleen minidisc en via pc met winamp, moet toch wat als je paar duizend mp's hebt |
Rond de 60, waarvan zo'n 90% origineel is.
|
ca. 55 originele cd's.
|
60-80
rond de 70 orginele cd's |
wat hebben jullie er allemaal veel zeg! ik zit rond de 40 orginele albums
|
180-200
iets van 20% gebrand |
Tussen de 100-120 cd's, waarvan zeker 100 origineel zijn.
Maar wat heb nou aan 1000 albums op je pc. Alsof je al die cd's ooit zal luisteren. :confused: |
Citaat:
|
ik gok op 80-100 maar ik heb ze nog nooit geteld
|
teveel.. [rond de 200] kga binnenkort opruiming houden..
|
rond de 200 origineel, en dan nog een aantal gebrand maar dat zijn er niet veel (meer).
rest heb ik op den PC staan. |
tja, stuk of 150 gekochte cds, stuk of 800 albums op den pc.
|
100+ gekochte
Gebrande cd's doe ik eigenlijk niet meer aan..zullen d'r wie weet nog 2 zijn ofzo. Nog een aantal honderd mp3 albums. |
Mwjah, laatste tijd veel bijgekregen, moet alles nog in mijn database verwerken.
inmiddels doe ik een groffe schatting: 1792 cd's. |
waarvan 1600 kopietjes??? :p
ik heb zelf iets van 500 a 600 originele cds. kopietjes heb ik bijna allemaal de deur uitgedaan. mp3 albums meetellen is dikke shit. als je het goed vind koop dan gewoon het origineel. of ga cds recenseren, dan krijg je ze gratis :D |
Citaat:
7/800 origineel. |
Je hebt gestemd op: 200-meer
Ik gok op een kleine 400 cd's, waarvan ongeveer 80% officieel. PS: Greetz allemaal! Ben forumlid sinds ongeveer 2 minuten. Ik hoop een waardige toevoeging te zijn aan dit forum ;) . |
haha.. ik weet niet hoeveel jij dr origineel hebt hoor... dat zet je nooit in je database als je die stuurt :p
|
Citaat:
vraagje eet jij wel eens gras? |
Citaat:
In Vlaanderen hebben ze geen gras. Dat weet iedereen. |
friet hebben ze wel. en curry saus, dat zowel kerriesaus, ketchup als currysaus is... rare pipo's die belgen. :D
|
Citaat:
|
Ketchup = Curryketchup, lijkt niet op kerrie
Mayonaise hebben ze wel. Is wat zuurder. Ontbijt hebben ze niet. Ochtendontbijt wel. |
Currysaus die zowel kerriesaus als ketchup is??
goddamn, we zijn geen holbewonders he :eek: en ik haat tartaar! andalouse daarentege... |
Citaat:
|
Laatst had ik bij het Kruidvat een doos van 5 cd's met symfoniën van Mozart gekocht voor € 7,25. Redelijke prijs, en dat is dan ook de reden waarom ik zo weinig cd's koop, die dingen zijn veel te duur, € 15 tot € 20! Daarom download ik ook vooral.
Ik had jaren geleden ook nog ome henk cd's gekocht, maar die luister ik toch nooit meer. Ik stemde dus op 0-10 cd's |
Citaat:
JAJA TRAP DIE DEUR EENS EVEN IN! |
200meer
|
120-140 schat ik zo
|
Citaat:
|
Ik heb mijn CD collectie even geteld.
255 "echte" CD's, waarvan 54 bootlegs. 90 gebrande CD's (waaronder 86 concerten van The Who) in totaal: 345. Ik wil niet weten hoeveel geld me dat gekost heeft :o |
Citaat:
geniaal. Ik dacht dat ik ownde met 30 concerten van Tool, maar dit is wel uber (Y) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |