![]() |
de ware...
geloof jij daar in?
edit: vertel ook eventjes waarom niet of waarom wel... |
Nee.
|
Ik weet het eigenlijk niet, heb ook nog nooit mee gemaakt dat ik echt he-le-maal weg was van iemand.
|
Ja.
Maar niet één ware. De wereld loopt er vol van. 't is een kwestie van aanpassing |
Nee.
|
Nee.
|
Van mijn leven niet.
|
Nope, al voelde mijn ex als mr. perfectly right. Wat ie dus niet was :P Helaas...
|
Mr right bestaat niet (zelfde geldt voor Ms Right)
ik heb mn Mr ik kom het dichts in de buurt gevonden :D |
Citaat:
Maar er zijn wel 'juiste' personen voor iedereen :) |
Citaat:
Of nee, toch niet :( |
Citaat:
|
Citaat:
Zo beter ? |
tja aan de ene kant wel.. in ieder geval wel in mr. right now!
|
Nee.
Omdat het een huisvrouwenconcept is. Kansloze backwater vrouwen die níets van hun dromen of hun leven terecht hebben gebracht die nog wanhopig aan het idee dat hun dronkelap de ware is - of juist niet - willen vasthouden. Nee, die illusie laat ik fijn aan me voorbij gaan. |
ja, en ik heb m gevonden! ook al hebben we natuurlijk onze mindere tijdjes.. maar hem laat ik NOOIT meer gaan!
|
Citaat:
ik geloof niet in de complete ware alhoewel er vast wel wat rond zou lopen op de aardkloot wat wel in de buurt komt. van mijn huidige vriendin weet ik eigenlijk ook wel zeker dat ik daar niet me hele leven bij blijf(alleen zij weet het nog niet :o ) |
Citaat:
ik zou gewoon alles voor m doen. ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden als van hem.. met hem kan ik de wereld aan. er zijn weinig mensen bij wie ik echt mezelf ben, maar bij hem ben ik dat vanzelf.. |
Er lopen meerdere mensen op deze aardbol rond waarmee je gelukkig zou kunnen zijn.
En dat maakt deze relatie zo speciaal en nutteloos. :D |
Citaat:
* :) * |
Citaat:
|
De ware voor een bepaald moment dat wel (maar voor je hele leve niet)..
|
Citaat:
;) |
ik denk wel dat er voor iedereen een ware rondloopt! Maar ik zie mijn vriendje niet als de ware.
|
Citaat:
|
De ware heeft met geluk te maken..
Als je iemand hebt gevonden die je écht gelukkig maakt, noem ik dat de ware... Dus ja, ik geloof er in ja. |
Neen niet echt!
Hoewel ik het graag zou willen geloven, kan ik me er niet bij neerleggen, dat er voor iedereen een ware zou zijn. Het is toch gewoon onbegrijpelijk... Ik versta niet hoe sommige mensen in dat sprookje kunnen intrappen! Sorry dat ik met mijn nuchterheid sommige hun droom mss een beetje doorprik. |
Hoezo, moet er wat van je hart bart (oeh, rijmen!!) ;)
Ja ik geloof wel in de ware.. Als in de jongen met wie je de rest van je leven gelukkig bent.. |
ja, ik geloof alleen niet dat je die persoon altijd tegen moet komen. Je kan wel een tijdje met iemand samenwonen en denken dat dat de waren is maar dat het dan tog niet is....
|
Ja, ik geloof in de ware ..
|
Citaat:
Ik heb iig de ware gevonden. :) |
Nee, ik geloof er niet in....
waarom niet? Omdat het net iets voor de hand ligt |
Citaat:
wantzolelijkbenjehelemaalniet |
Citaat:
|
Natuurlijk is er iemand de ware voor je. Alleen hoef je diegene niet te ontmoeten misschien zie je de ware waarschijnlijk nooit.
Ieder geval of ik hem nou ooit ontmoet of niet. Hij is de hele tijd bij me en ik droom van hem ik praat zelfs tegen hem als ik me verdrietig voel of als ik blij ben. Het enige wat ik van van hem weet is dat hij superlief is voor de rest kan ik zijn gezicht niet zien ook zie ik dat hij gespierd is en hij is nog intelligent ook! Weet het geef maar geen commentaar ik ben een hopeloze dromer die voor jullie 'de buitenwereld'in zichzelf praat. Maar voor mij gevoel praat ik tegen hem. S'avonds houdt hij me zelfs vast! |
oh btw als je niet in de ware gelooft dan heb je idd een kans dat je hem nooit ontmoet. Of je ontmoet hem juist wel en gaat dan pas in ware liefde en de ware geloven.
|
Ik denk t wel..., voor iedereen bestaat de ware...ikkan nie uitleggen wrom maar ik heb t altijd al sjo gevonde...de ware bestaat....alleen isz ie moeilijk te vinden...:D dusz ik ga maar ff verder soeken;)!!
|
10 jaar en dan al naar de '''ware '' zoeken hmmm okay dan
|
Terwijl in zo veel andere topix gezegt word dat zoeken niks helpt, de beste relaties komen voort uit toevallige ontmoetingen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De ware, de ware. Tjah wat is De Ware?
Ik weet dat ik nu heel gelukkig ben met mijn vriend en ik zie ons ook wel oud worden. Zou hij dan De Ware zijn. :confused: |
Citaat:
Hmmm... da's een goeie.... Ik denk dat er niet zoiets is als een prins op het witte paard, ofzo. Maar ik denk dat je uiteindelijk wel bij iemand terecht komt, die je als "ware" gaat beschouwen. |
Tsja beetje moeilijke vraag...
Volgens mij denk je meerdere malen in je leven dat je de ware hebt gevonden, maar achteraf blijkt vaak dat die persoon toch niet diegene is waarvoor je helemaal wil gaan, of die helemaal voor jou gaat. IK dacht zeker dat ik de ware gevonden had *naiefff!* maar het blijkt dattie me vandaag gaat dumpen... Be prepared :cool: |
ik heb een (gewone) vriendin die de ware zou kunnen zijn. En dan bedoel ik dus echt dat ze perfect is.
Ik lieg niet als ik zeg dat ik geen enkel zwak punt kan noemen van haar. Maar ik weet zeker dat als wij wat zouden hebben dat dat wel veranderd. Ik geloof namelijk ook niet echt in de ware. ben blij dat we gewoon super goeie vrienden zijn ;) |
dacht ik de ware te hebben verkloot ik het zelf! :(
|
Citaat:
|
'de ware' zou iemand moeten zijn die je perfect gelukkig maakt,zo zijn er wel meerdere denk ik
|
ik denk dat er niet 1 ware is maar dat iemand de ware kan worden na een tijd samen zijn
|
Ik geloof erin dat er meer dan één ware is... Ik kan me namelijk niet voorstellen als er zoooooveeeeeel mensen in de wereld zijn, dat er maar 1 de ware is. Ik geloof trouwens ook niet dat je gelijk de eerste keer de ware kan treffen, want hoe weet je nou of iemand de ware is als je nog nooit wat anders hebt 'gehad'?! Maargoed daar ging t niet over...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |