![]() |
Schilderijtje van mij (benieuwd naar meningen)
http://sananas.exto.nl/gallery/dbimages/503-o-8052.jpg
Een tijd geleden heb ik dit werk gemaakt. Het is acrylverf op papier. Wat vinden jullie hiervan en waarom? |
Ik vind het mooi! Het kleurgebruik, de beweging die er in zit en het lijken wel golven in een woeste zee (ik ben beetje gek van de zee ;))
|
umm wat steld het voor of steld het nix voor ? ..................zoals het ernu uit ziet .....vind ik het niet echt heel geweldig.....die verf vinnik wel koel.....ik maak op schol altijd met de ressies zooh un werkje :)
|
ik vind em niet mooi, Omdat...het een viese uitrstraling heeft, alle kleuren zijn een beetje roodachtig, met wat kontrast erin, Groen erbij of meer helder donkerblauw, zou dat weggewerkt kunnen worden, witter wir had ook mooier kunnen zijn.
verder is het jammer dat er in mijn ogen geen figuur in te herkennen is en dat ik niet echt kan zien wat voor emotie erachter zit. <-- allemaal mijn mening he :) |
chaos stelt het voor
dat zie ik erin iig |
vulkaan uitbarsting
|
Citaat:
Citaat:
hihi, maar wat vinden jullie ervan? En de anderen: thnx voor jullie reacties, ik ben blij met de kritiek :) |
Citaat:
glapje. vind het opzich heel mooi gemaakt, maar die kleuren staan mij persoonlijk niet aan. |
wat is het?
|
Citaat:
|
:cool: Ik dacht ook aan een vulkaanuitbarsting :)
Ik vind het erg mooi, vooral de kleuren. Mja het heeft wat waardoor je blijft staren. Als een schilderij dat heeft is het goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |