![]() |
borsten
Volgens mij is het bij iedereen (vrouwen dan ;) zo dat borsten nooit precies dezelfde grootte hebben...de één is altijd iets groter dan de ander. Bij is dat verschil iets groter...zo ongeveer één cup verschil. Dit is heel lastig met bv. het kopen van bh's, die zitten nooit goed. Als ik strakke truitjes aan heb, zie je het ook ed. Iemand die hier ook last van heeft en wat kun je er aan doen (en/of hoe kom je aan bh's die wel goed zitten)?
|
hey
bij mij schelen ze ook wel maar niet een cup miss kun je een bh met vulling kopen en dan bij het ene borst wat groter is daar die vulling uithalen als et kan hoor.. groetjes |
Citaat:
Maar goed, misschien zou je een voorgevormde bh kunnen proberen. :confused: |
Idd zoals hier al gezegd wordt een voorgevormde bh?
misschien eens in een lingeriewinkel advies vragen? bij iedereen schelen zn borsten wel een klein beetje, maar een cup is wel veel hoor! |
Citaat:
@Loontjuh: ik zie mezelf 't al vragen... :S Maar misschien toch maar eens doen, want nu zit het heel de tijd vervelend enzo... |
Citaat:
|
ik dacht dat de meeste borsten (in ieder geval die van mij) niet verschillen in grootte, maar meer in vorm. (mijn linker zit ietsie lager geloof ik, maar is wel even "groot" als rechter)
|
Je hebt bij hunkemoller en dergelijke bh's met een pompje er in. Dus wanneer je ene borst cup a is en de ander b, kan je die ene bh kant op pompen naar een b maat. Staan ook in de otto geloof ik.
|
Citaat:
|
ja logisch dat borsten niet even groot zijn/dezelfde vorm hebben. aangezien iedereen 1 arm meer gebruikt dan de ander, is de ene kant gespierder dan de andere, wat weer effect heeft op de grootte/vorm an je borsten.
bij mij als dun jongetje kan je goed zien dat het verschil in spiermassa redelijk groot kan zijn, dus vandaar... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar die spier die eronder zit heeft wel degelijk invloed.. |
Dat er ook spieren zitten en dat die ook een rol spelen snap ik ook wel, ik zei/vroeg alleen of het niet meer vet was. En dat is het dus ook (oké, met de melkklieren ;)). ;) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Owke flauw, wat denk je dat ik met die knipoog bedoelde? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Nonaj: Daarom ga ik zelden naar Hunkemöller en dat soort zaken. Als ik iets meer lef had, dan zou ik er zeker wat van zeggen, weglopen en er nooit meer terug komen. Aangifte doen van ongewenste intimiteiten...ik theorie zou het kunnen, denk ik... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm, mijn borsten zijn nog steeds even groot?!
|
Citaat:
|
Citaat:
ben een Shin Chan fan :D |
Citaat:
|
Er zijn speciale vullingen die je in elke bh kan stoppen zeg maar,
maar volgens mij moet je dat wel bij de huisarts vragen. Weet het niet precies meer, een kennis heeft dat ook volgens mij... Maar goed, ik zou voor de voorgevormde bh gaan, en dan in de een een vulling stoppen idd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |