![]() |
Ajax loot winnaar Tirana/Grazer AK
Ajax loot winnaar Tirana/Grazer AK
moet kunnen denk ik, wie het ook wordt..hoj |
Moet natuurlijk geen problemen opleveren al is het altijd opletten tegen dat soort ploegen :p
|
Grazer Ak ole ole! Lastig ploegje hoor.
|
Nou een walk over. Is mooi (y)
|
Citaat:
|
Bij Brugge zijn ze ook niet tevreden denk ik :o
|
Grazer AK of Tirana , met alle respect moeten deze clubs voor Ajax slechts een formaliteit zijn, het zou wel een schande zijn als je in 2 wedstrijden door een van die clubs zou worden uitgeschakeld.
|
Citaat:
En over Ajax: Lausanne............ :rolleyes: :D :p ;) |
kunde nie beter ee n algeheel topc maken over de voorronde?
|
Brugge moet tegen dortmund. Lazio - benfica word ook een leuke wedstrijd.
|
Dat wordt de 1e wedstrijd van m'n seizoen :)
|
Nieuwsflash:
UPC heeft de uitzendrechten voor de Champions League voor de komende 3 jaar gekocht. Ze zenden alle wedstrijden uit, op digitale betaaltelevisie. (kost 60 euro per jaar + 14,95 per maand) Dat betekent dus dat je óf je portemonnee moet omkeren of dat je de CL niet meer op tv kunt zien.......... Dat wordt dus naar Canvas kijken :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
er stond idd bij dat ook de NOS de rechten heeft gekocht.
ontopic: Dat moet wel lukken :) |
Bron: NOS TT
AMSTERDAM Kabelbedrijf UPC heeft,net als de NOS,de uitzendrechten gekocht voor de voetbalwedstrijden van de UEFA Champions League.UPC gaat de komende 3 seizoenen alle CL-duels tegelijkertijd uitzenden via digitale betaalkanalen. Het voetbal-abonnement gaat jaarlijks 60 euro kosten,bovenop het maandelijkse bedrag van 14,95 euro.UPC's Digital TV heeft op dit moment 50.000 abonnees. D66-Kamerlid Bakker is bang voor een monopoliepositie van het kabelbedrijf. UPC zou de betaalzender Canal+ en ook het satellietbedrijf Canal Digitaal willen overnemen.UPC heeft in Nederland 2,3 miljoen kabelaansluitingen. |
Misschien gebeurt Grazer AK wel wat Basel vorig jaar gebeurde, zoiets weet je nooit.
Maar ik verwacht wel dat Ajax 'gewoon' wint. |
Ok, NOS ook de rechten. Dan zal UPC weinig kijkers trekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
dus : http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=550474 Europees kan Nederland en Belgie gerust in 1 topic! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |