![]() |
wat is het verschil tussen WINDOWS Messenger en MSN Messenger??
ja ik heb een vraagje want bij computers met Windows Xp zit standaard Windows Messenger, en als ik op de downloadsite van messenger kijk, kan ik alleen MSN Messengers downloaden, en als ik dat dan gedaan heb, gaat ie niet over men ouwe windows messenger versie heen, maar zit ik ineens met 2 Messengers opgescheept, omdat MSN Messenger dan in een andere map komt enzo, dus ze functioneren dan onafhankelijk van elkaar, en ik zou graag willen dat die MSN 6 over de ouwe heen komt te staan, zodat ik er gewoon 1tje heb.
of zeggen jullie van dat die nieuwe versie automatisch gedownload kan worden vanuit windows messenger wat bij de vorige versies weleens was, want nu zie ik dat niet? misschien is men verhaal niet helemaal duidelijk, maar ik snap er zelf ook niet veel van :( :confused: |
msn en windows messenger zijn apparte programma's dus ze zullen niet overmekaar heen geplaatst worden.
Je zit dus met 2 versies op je pc nu kun je via Start->run(uitvoeren)-> msconfig-> tabblad opstarten wel het opstarten van de windows versie uitzetten. En dan komt er dus n ahet opstarten alleen MSN Messager in je balk te staan. |
ahzo, ja dat kan ik doen :)
maar ik snap dan niet waarom ze die windows messenger er standaard opzetten, die kun je volgens mij ook niet verwijderen, ofja, kan wel, maar het is een basisprogramma wat erbij zit, dus verwacht je dat ze updates wel zo maken dat die op datzelfde programma betrekking hebben :confused: achja iig bedankt! |
Rechtstreeks uit de help:
http://messenger.msn.nl/Help/#LQ3 Wat is het verschil tussen MSN Messenger en Windows® Messenger?Windows XP wordt geleverd met Windows Messenger, dat je ook na het installeren van MSN Messenger 5.0 nog steeds kunt gebruiken. Houd rekening met de volgende punten:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |