![]() |
Dichtsel zonder titel
Gedoemd
om te zijn ongelukkig Geboren om te kennen verdriet Te dromen van dagen ongrijpbaar te hopen op wat ligt in 't verschiet Te missen het geluk van de dagen Te sterven elke dag weer opnieuw Te zoeken het antwoord der vragen Verlangen... |
Ja, dat kan ook nog, gewoon zonder titels schrijven... Dat is beter dan slappe titels verzinnen:p
Wat ik over dit gedicht wil zeggen: Krachtig en niet al te vaag, en echt mooi!! |
Kort(qua woorden per strofe;)), maar juist daarom zo krachtig!. Ik houd hier wel van:). Misschien zou je er nog een strofe bij kunnen maken, op de 1 of andere manier mis ik er 1tje, een strofe erbij waarbij de laatste zin weer rijmt op opnieuw.....
|
ik ben zelf ook nog op zoek naar een laatste strofe, maar kon niet echt woorden vinden... ben ik dus nog naar op zoek :)
verder dank voor de reacties :) /edit misschien is verlangen dat alles werd nieuw iets?? |
Voorgestelde laatste stroof is te zwak, vind ik dan. Leuk dat je zo overschakeld van verleden op toekomst in de eerste regels, jammer dat de laatste regels niet consistent zijn.
|
Leuke vorm van dichten! Sorry dit moet er toch even uit: het doet me denken aan de manier van praten van (ik geloof dattie joda heet, dat kleine groene poppetje) van Star Wars. Die heeft ook zo'n constructie om het werkwoord heel ergens anders te zetten. Ik weet het: dit is een stomme reaxi en je hebt er verder niets aan maar ik moest er zo aan denken dat het er even uit moet :D.
Nu serieus: Het is inderdaad jammer van de laatste strofe, hij is nog niet helemaal 'af' naar mijn idee. Mayb enkelen suggestie: verlangen naar een leven opnieuw verlangen te zijn iets nieuws verlangen nog een keer (een als in 1, maar zo is mun comp. nie ingesteld) opnieuw Misschien heb je er wat aan....oja, de inhoud vind ik trouwens echt goed: het gevoel erachter is helemaal (Y). |
Verlangen
te zijn iets nieuws dat klinkt toch niet of zie ik dat verkeerd? :confused: ik vind het eigenlijk niet zo mooi, het zijn geen zinnen vind ik, meer flarden woorden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16. |