![]() |
Muggenbult Op Zeer Lastige Plek
Heyz all,
Ik heb een 'probleempje'. Kweet niej of mense et hier hebbe geleze van me knie bla bla bla.. Operatie enzo.. Maar nou et volgende.. Ik heb dus 3 kleine littekens, van waar ze hebbe geboort, maar nu zit er net een muggebult precies langs zow litteken.. En kank dus niej krabbe.. Hoe kank et oplosse? Alvast bedankt, Greetz, |
gewoon niet krabben, is sowieso verstandig bij een muggenbult.
sterkte! |
Misschien kan je er wat Azaron op smeren. Maar dat moet je niet doen als de wond nog een beetje open is.
Dat gaat enorm prikken! |
Wat heel goed helpt, maar misschien niet mogelijk is door de littekens is azijn, op een watje doen en dan met een plijster op de muggenbult plakken. Het prikt even (en is dus mischien niet zo goed voor je littekens) maar het helpt!
xxx Evelien |
gewoon azaron erop smeren
|
Bij de apotheek hebben ze huidvriendelijke muggenstiften (die verkoelen en nemen de jeuk weg). Waarschijnlijk hebben ze daar ook wel iets tussen zitten wat op littekens mag komen.
En anders koelen onder de koude kraan. liefs, Hanne |
Thnx ammel.. voor de reacties.. Kheb prikweg al geprobeerd.. Maar da werkt niej echt:s Is alleen heel vet.. Maar goed.. Ik kijk nog wel :)
Greetz, |
Hmm, ik vind zelf prikweg heel erg ok.
Ik heb ooit iets gehad van een huisarts (niet m'n eigen) en ik heb helaas nooit geweten wat t was, maar t werkte uitstekend, dit had ie zelf gemengd. Maar goed hier heb je weinig aan. Je kan idd Azaron of Prikweg gebruiken. Ook kan t heel erg lekker zijn om er iets kouds op te houden, hierdoor verdoof je de huid een beetje waardoor je geen last meer hebt. (Pas op dat t niet gaat vastplakken aan je huid, gebruik altijd een doekje tussen ijs en je huid) Dit helpt iig voor een tijdje en geeft wat opluchting. suc6 |
3 dagen geduld hebben, dan is je bult weg
|
ik smeer altijd een klein beetje tandpasta op mijn muggenbulten, door de menthol gaat de jeuk weg .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |