![]() |
Hommage aan B.S.
Dit moet me toch even van het hart...
De manier waarop hij lacht, de manier waarop hij speelt met het publiek, de manier waarop hij praat, de manier waarop hij IS. Zelden heeft de televisie zó een grootheid voortgebracht. Soapies die later een programma gaan presenteren, kindsterretjes die een liedje opnemen, daar zijn er genoeg van. Maar, wie presenteert er al 10 jaar hetzelfde programma, met dezelfde inzet en enthousiasme? Juist! Hij! Hij met een hoofdletter H, zoals God met een hoofdletter G geschreven dient te worden. Zijn naam? Ben ik niet te onnozel om Zijn naam in mijn mond te nemen? Eigenlijk wel. Maar dan toch: Bob Saget. de manier waarop hij filmpjes aankondigt waarin kinderen zich een wiplash vallen. De manier waarop hij een brandende kat aankondigt. En de manier waarop hij lacht om zijn eigen grappen. Samen met mij. Bob en ik lachen ons gek om Zijn grappen. Bob is een held. Niet uit het veld te slaan door 11/9. Hij gaat gewoon door! Bob, is als een diesel. |
Is dat die van American Funniest (*ahum*) Home Videos, die zich zelf zo ongeloofelijk grappig vindt en de meest flauwe grappen maakt?
|
http://www.improv.com/images/comics/bobsaget.jpg
Mijn held :rolleyes: |
Lol :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laat me niet lachen!!!!!!! hahahahahahahahahahahahahahaha, wat een onzin (je hebt me laten lachen)
|
Bob Saget = :cool:
ofzo :rolleyes: slotje aub :o, of desnoods naar F&TV |
ik haat hem., hij s irri
alleen in full house was hij leuk. hijs echt NIET grappig |
Bob, de man van duizend en één gezichten...
Zoals hier het gezicht "Een boer met kiespijn": http://www.geocities.com/renfield69/afhv.gif |
Citaat:
|
Dit is al eens gedaan... niet leuk meer... sorry (n)
|
Bob Saget is zoooo camp *zucht*
|
Citaat:
|
Citaat:
*zwijmel, zwijmel* |
Citaat:
Die zijn mij geheel ontgaan. Maar ik bespeur iemand met smaak. |
Bob! Bob! Bob!
hmmz...hij suckt.... Full House was wel vet:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan maar een ding zeggen en dat zullen velen met mij delen; bob sucks
|
Citaat:
|
Hij speelde voordat hij daarmee begon toch al in Full House?
Dan is het dus wel een soort soapie die ook maar gaat presenteren. |
Citaat:
|
Die kerel is zoooo irritant. :D
|
Citaat:
|
Bob Saget is een player.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |