Citaat:
Squid schreef op 27-07-2003 @ 18:18:
Ik vond Cooking Master Boy wel lollig. Dat is dan wel een serie, maar ik denk dat ook Naruto en Dragonball eerst als film verschenen zijn.
Dragonball en Naruto vallen trouwens niet onder de noemer manga, maar onder anime. Manga bevat meer seks.
|
Seks is heeel iets anders dan manga. Man, je hebt pokemon manga, weet je wel wat je zegt :D
Heb overigens shoujo gekocht gisteren in Duitsland, dat is echt humor :p Tiener-meisjes liefdesverhalen! Maar er zitten mooie tekeningen in. Fruit Basket is heel mooi getekend en God Child ook, maar van beiden begrijp ik niet bijster veel (tis een tijdschrift met elke week een hoofdstuk van een boel verschillende manga's...), dit zijn nl. hoofdstukken middenuit.
Dbz manga is goed, ook bijzonder goed getekend. Dragonball echter (de voorganger) heeft iets meer humor, denk ik...
Koudelka is een manga waarvan ik er beslist meer wil lezen. Uitermate mooie tekeningen, ook.
Hellsing ook, dat is lekker ranzig en hoewel het niet allemaal supergoed getekend is, zitten er bijzonder mooie plaatjes tussen.
De standaards als Ranma 1/2, Oh! my goddess, Love Hina etc zijn ook wel leuk...
|