Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   ik zit er tussen in.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=549741)

punkyfun 25-07-2003 15:36

ik zit er tussen in..

een goede vriend en goede vriendin van me hadden verkering..
nou heeft zij op vakantie een andere jongen ontmoet en is ze vreemdgegaan vervolgens vond ze dr vriend niet meer leuk en heeft ze het uitgemaakt...ze heeft mij heel het verhaal verteld maar tegen dr inmiddels exvriend heeft ze een heel ander verhaal verteld..dat vond ik niet eerlijk en daarom heb ik hem het hele verhaal verteld...maar nu zit ik er wel mooi tussen..want zij is strax boos dat ik het heb verteld..maar hij was boos geworden als ik het niet verteld had.. :(

tis een btje een vaag verhaal ik hoop dat het te begrijpen is....
maar wat moet ik nu doen?

Some 25-07-2003 15:39

je kan nu weinig meer doen. Het was beter als je je mond had gehouden denk ik.
Maarja die gozer mag trots op je zijn, je vriendin minder denk ik.

Nattigheid 25-07-2003 15:40

zeg tegen ze dat ze het zelf maar moeten oplossen. het is hun relatie geweest, dus moeten ze het zelf maar uitzoeken. ik denk dat het wel goed is dat je het verteld hebt, want die vriendin van je is slecht bezig door te liegen tegen dr ex. stap er gewoon tussenuit en zeg dat je ze allebei te vriend wil houden.

Jadis 25-07-2003 15:43

Ik vind het wel goed van je dat je het echte verhaal hebt verteld.
Jou zou ik wel als vriendin willen hebben (y)

Je legt uit waarom je het echte verhaal hebt verteld en voor de rest hou je je erbuiten.

Angeles 25-07-2003 16:47

Ik zou me er gewoon buiten houden. Ik neem aan dat ze allebei al vrienden van je waren toen ze iets met elkaar kregen, dan hadden ze ook van tevoren kunnen weten dat jij geen partij zou kiezen omdat het allebei vrienden van je waren.

little nemo 25-07-2003 17:38

op zich wel goed dat je het wel verteld hebt, alleen had je vindt i, wel ff tegen je vriendin kunnen zeggen: jij verteld de waarheid, anders doe ik het
maar verder moet ze zoiets niet doen en als ze het dan toch doet moet ze zelf ook maar de gevolgen kunnen dragen.

AtHell 25-07-2003 19:56

Boeiend, die hoer had niet mogen liegen, dat jij eerlijk bent is alleen maar grappig.

miss sunshine1986 26-07-2003 13:02

Hmm ik denk dat ik me er helemaal niet mee bemoeit zou hebben.. Zou hij er iets over gevraagd hebben dan zou ik het wel verteld hebben want ik ga niet liegen..

Misschien is het idd handig om je er verder niet meer mee te bemoeien anders krijg je straks nog ruzie met 1 van de twee terwijl jij er verder helemaal niets mee te maken hebt...

[DnC] 26-07-2003 15:24

Vind dat je juist de goede beslissing had genomen!
Het moment dat die vriendin jou dat verhaal vertelde zorgde ze dat jij er bij betrokken raakte en vervolgens, zoals je zegt, heb je uit principiëlen gehandeld door de waarheid te vertellen aan die ex-vriend van haar.

Zij is hier verkeerd geweest en dan kan je haar er altijd nog wel mee confronteren als ze boos op je wordt. Misschien, als ze volwassen genoeg is, ziet ze wel in dat ze fout geweest was.

[DnC] 26-07-2003 15:26

Citaat:

little nemo schreef op 25-07-2003 @ 18:38:
op zich wel goed dat je het wel verteld hebt, alleen had je vindt i, wel ff tegen je vriendin kunnen zeggen: jij verteld de waarheid, anders doe ik het
Hier ben ik het ook wel mee eens :)

Cinamon 26-07-2003 15:30

Citaat:

Some schreef op 25-07-2003 @ 16:39:
Het was beter als je je mond had gehouden

illogical 27-07-2003 02:00

die vriendin was gemeen bezig dus het is goed dat je het hebt verteld aan die vriend

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46.