![]() |
15 jr, mag niet tillen wat voor werk?
Hey,
ik ben een meisje van 15 en ik zoek vakantiewerk voor ong. 2 weken. Maar het probleem is, is dat ik niet mag vakkenvullen omdat ik niet mag tillen vanwege me rug :( *scorliose* :( . Achter de kassa mag ik nog niet want ben pas 15. Wat voor werk kan ik anders doen? Hebben jullie een suggestie, dan hoor ik het graag. ThnQ alvast :confused: |
Voor vakantiewerk ben je nu misschien een beetje aan de late kant...maar euhm...misschien oppassen of een krantenwijk (moet je wel iemand anders de spullen in je tas laten doen ed) ofzo...?
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk eerlijk gezegd dat je vakantiewerk wel kan vergeten.
die banen zijn allang aangewezen en werkgevers gaan niet nu nog nieuwe mensen aannemen voor een paar weekjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je t snel in je rug hebt raad ik kassa ook af... ik heb namelijk ook snel last van mn rug en ik had elke dag achter de kassa rugpijn, hoe ik mn stoel ook instelde.. kassawerk is vaak niet zo leuk als het lijkt...
vakantiewerk zal idd niet meevallen je zult het echt via via toevallig nog moeten tegenkomen want er is gewoon heel weinig en wat er is is al ingevuld.. ik had ook mazzel: via via gehoord dat ze in n bejaardentehuis nog voor 2 weken (psies de 2 voro mn vakantie) iemand zochten voor schoonmaak en lichte verzorging omdat een vakantiewerker had afgezegd... |
gewoon proberen via een uitzendbureau, al geef ik je weinig kans...
|
Inderdaad kassa werk is niet goed voor je rug. Er loopt er (dacht ik nu 1) ook met rugklachten bij de fysio. Vanwege de kassa stoel, diedus slecht zijn voor mensne die redelijk lang zijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |