![]() |
tepelpiercing mooi of niet?
hoi ik wil een tepelpiercing. wat vinden mensen hier van zoiets?? ow ik ben een jongetje en ik wil een ringetje, dat maakt meschien wel verschil :P
|
Dat maakt het verschil ja van afschuwelijk en AFSCHUWELIJK.
|
Lelijk.
|
Ik zit er ook over te denken :) dus mooi ;)
|
Ik vind het niks, plus nog eens onpraktisch.
Neem een tattoo instead. |
Ik vind het niet mooi. (n)
|
Ik vind 't niet mooi...:rolleyes:
Maar... als jij je dr gelukkig bij voelt moet je het zeker doen(y)!!! |
Ik vind t niet mooi.
Niet bij mannen en ook niet bij vrouwen. |
mmm...zouden mensen hun mening iets meer kunnen funderen?? zo van, ik vind het afschuwelijk, omdat ik het patserig vind? of het is lelijk, want ik hou niet van piercings?? zo is t n beetje zinloos...
|
vind ut eerlijk gezegd ook niet zo mooi. vind een lip-, tong- of wenkbrauwpiercing mooier. of een subtiele tattoo. geen grote strips op je arm:S
|
ik vind het afschuwelijk, het is patserig en lelijk, bovendien hou niet van piercings. ;)
|
Neeee.....zo not-done!
|
afgrijselijk
|
Hmmmm beetje patserig.
Het is alleen geil bij Daniel Johns eigenlijk :D |
Hangt van de rest van je uiterlijk af, heb je een erg behaarde borst, dan moet niet een piercing nemen want dan richt je juist je aandacht op dat oerwoud, zie je eruit als een eersteklas kneus dan staat het ook niet, ben je een buffed-up gladgeschoren gladjakker dan staat het patserig...het luistert heel nauw, tepelpiercings bij mannen.
|
erm...k ben niet behaard (gross...borsthaar), vrij dun ennum...beetje gespierd...wat klinkt dat dom zeg...maar ja dat zal k ook wel zijn :)
|
Zou je eigenlijk een foto moeten laten zien ;)
|
mooi, neem alleen een staafje :) :o is wel sexxie
|
ehm... nee... niet zo mooi. Maar als je het zelf wel leuk vind, doen!
|
Een ringetje vind ik echt AF-SCHU-WE-LIJK, en goud al helemaal.
Verder vind ik een staafje bij een vrouw wel heel erg mooi, bij een man wat minder. Ik zou er niet op afknappen, maar er ook niet om bedelen. |
k vind het best geil :p maar dan wel met een staafje...
|
ja geil ik heb er 3
|
Citaat:
|
vrouwen --> NEE
mannen --> geil JA dus. |
(y)
|
Ik zag op Pinkpop een jongen met een ringetje-tepelpiercing, en hij had daar zn sleutels aan hangen :eek:
Maar over het algemeen hou ik niet zo van tepelpiercings.. kweenie waarom, ik vind wenkbrauw/lip/tong ofzo mooier :) |
Tepelpiercings zijn wel mooi(y)
|
Geil
|
Citaat:
Ik zag een keer een oude, uitgezakte, behaarde man, die een tepelpiercing had. Hij was er erg trots op. :( (n) |
nou ja, dan moet k maar niet uitgezakt en bejaard worden...
|
Gay
|
Citaat:
|
uhm ik haat piercings
maar een tepelpiercing vind ik eigenlijk wel geil :cool: |
NEE.
Fiese alto. |
je moeder is een fiese alto
|
Ja, mijn ma was hippie :cool:
|
hate to say i told you so...
|
Nee
|
Citaat:
|
geil en mooi
|
Citaat:
|
een staafje alleen :)
is wel degelijk hip. zeker als je er uit ziet zoals ik denk dat je druit ziet :p moet je alleen wel alto en geen macho zijn. eigenlijk ghe :) |
Nee niet mooi, gewoon zo min mogelijk ijzer, da's mooi.
|
hmm...op vakantie was een man met in elke tepel een piercing...ik vond het er niet echt mooi uitzien...:S
|
he bah (n)
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Ik hou dr niet van...
maar ik weet zeker, dat als jij het mooi vind, dat het bij je staat oeh, wat politiek correct weer... whoei! |
VERSCHRIKKELIJK
(en pijnlijk volgens mij) |
Nee, ik vind het echt niet mooi. En wanneer zie je het nou? Alleen in de zomer loop je af en toe met ontbloot bovenlijf...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |