![]() |
klopt dit??
Klopt het dat als meisjes nog niet echt eens lekker zijn klaargekomen, dat ze dan ook minder zin in sex hebbe??
grtz |
:S dat is toch bij iedereen verschillend...
|
bij mij klopt t niet echt denk k... tenzij.. wat zou t dan wel moeten zijn mocht ik eens lekker zijn klaargekomen... :p
|
defineer lekker? verschild toch per persoon, en waarom zouden ze dan geen zin meer hebben, zouden ze juist wel moeten hebben om uit te vinden of ze nog lekkerder klaar kan komen
|
Volgens mij is dat onzin hoor. Ik heb iig nog nooit een meisje horen zeggen: nou ik heb zoveel minder zin in sex omdat ik nooit klaarkom. (Ik ben zelf ook een meisje hoor :p). He knuffelbeer, waarvandaan komt jouw signature? Hij is echt hip.
|
Ja doh
Als je vriendje telkens zoveel moeite doet en jij maar geduldig ligt te wachten op je orgasme krijg je er naar mijn idee minder zin in |
Dat is toch onmogelijk om voor álle meisjes te zeggen.
|
Er staat toch ook
Naar mijn idee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms is het 'laat maar' gehalte erg hoog.
|
Citaat:
als t te lang duurt, begint t alleen maar te branden en heb ik zowiets van kap er maar mee, ik ga jou wel verwennen, zowiets..... |
Dat lijkt mij niet, ik zou zeggen dat ze dan alleen maar méér zin krijgen. Als ik twee weken niet ben klaargekomen ben ik verschrikkelijk geil, nou, moet je je eens voorstellen hoe het wel niet zou zijn als ik al 18 jaar niet klaargekomen was...
|
Citaat:
Dan heb je wat anders aan je hoofd, je bent moe of hij doet 't gewoon steeds verkeerd. Dan heb ik na een tijdje gewoon geen zin meer. Volgende keer beter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee eigenlijk, aangezien ik meestal klaarkom .... en toch altijd zin heb en wil dus ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |