![]() |
Dillinger Escape Plan - New Song
Met nieuwe zanger.
Brute shit hoor. Ik vind hem beter dan Dimitri. het nummer heet 'Baby's First Coffin'. Eind van het jaar verschijnt een nieuwe cd van DEP, ik kijk er erg naar uit. De samenwerking met Patton was ubercool, maar ze moeten het nu ook bewijzen met de nieuwe fitnesbeer. Hij zingt af en toe ook nog normaal (aan het eind, zit een vrij groot stuk waarin hij zingt) hij kan veel met zijn stem. Ik ben benieuwd. ik zal de link zoeken. http://users.adelphia.net/~lostinth...st%20Coffin.wma voila |
ben benieuwd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Friso, doet t niet
?? |
Bij mij wel.
nouja jammer dan. zoek zelf ff op |
|
Valt me zeker niet tegen die nieuwe zanger, klinkt weer vet.
|
jup, gaaf.
|
@friso : ik kan me nog herinneren dat jij weigerde een cd van DEP te kopieren voor me, omdat je dat waardeloze bagger vond.. hahaha :D
vet nummer |
Citaat:
|
Yep, broetah sjiet. DEP for president.
|
klinkt lekker, alleen de cleanzang spreekt me niet zo aan op et eerste gehoor
misschien bij meerdere keren luisteren. verder vin ik zang erg ok. |
erg cool
die nieuwe zanger is goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je zal mij een x gelijk geven Piemel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ow. Dan zal het wel. Was in 2000 dus, maar dat was wel in mijn nu-metal periode he ;). Toen verstond ik de kracht nog niet van de band, en de klasse:P (denk ik) |
iedereen heeft zo zijn periodes he.... vrouwen alleen wat vaker dan wij
|
jammer dat die nieuwe dude alweer weggaat :(
|
|
Ook deze mp3 overtuigd me niet.
|
Citaat:
wat lul jij nou weer?? als dit op mike patton slaat mag je je in een hoekje keihard gaan schamen. |
Stond tijd geleden duidelijk overal op internet dat Greg de opnames van de nieuwe plaat zal afronden en daarna waarschijnlijk de band verlaten, maar goed, dat zal wel weer zo`n LOOS THEPRP gerucht zijn geweest.
Chris Penny (drummer) heeft me wel verteld bij hun optreden in de effenaar dat hij niet van plan was om nog veel platen te maken, 2 of 3 en dan wilde hij iets anders doen |
Citaat:
Als dat zo is van Greg is dat kut. En als Chris niet van plan is veel platen te maken, dan zal hij dat maar onder dwang moeten doen. Met een pistool tegen zijn slapen de maten uit zijn mouw drummen tot ie er blauw van ziet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |