![]() |
Riconoscente is een genetisch Mengsel van Adolf hitler, Saddam hoessein, en Bin Laden
Genoeg reden om hem te bannen lijkt mij
Bovendien kan hij frans praten! |
Citaat:
ik zie geen enkel goed arfument.... |
En hij heeft twee linkerschoenen aan! Bovendien pulkte hij laatst in zijn neus!
|
wat een onzin zeg allemaal! Riconoscente is heel vaak op het sportforum te vinden en daar doet hij heel gewoon en discussiert hij gewoon lekker mee.. vanwaar je kritiek?
|
Citaat:
(ik zeg maar niks. Laat ik wel over aan een FB(+)) |
Ben jij hem toevallig zelf niet? ;)
|
Citaat:
|
Merde, moi je parle français aussi...j'suis en danger!
(Ce Bin Laden á des beaux yeux, a propos...) |
whoa. Je spreekt echt Frans, poesie. (y)
Ga ik ook nog wel een keer leren. Onlangs een kennis over de vloer die zei dat iedere Nederlandse academicus/ca ten minste, naast zijn eigen taal, Engels, Frans en Duits moet beheersen. Aan die tweede schort het mij bepaald. |
Cher Mickey, á mon avis, pour quelq'un comme toi, un latiniste, la langue française n'ira pas trop difficile á apprendre. Il n'existe q'une difference marginale entre les deux. De toute a fait, çe sont des langues romane, tous les deux.
|
Mooi hoor. De portee is me wel ongeveer duidelijk. Nihilo minus, investigatio quaestionis, an linguae studium Latinae re vera augeat facilitatem alias linguas Romanas discendi, recenter habita indicat ei facilitati minus quam antea habitum id studium auxilio esse.
Ik heb met opzet woorden gebruikt die U uit het Engels, en waarschijnlijk het Frans, bekend moeten zijn. :) (vert.: Niettemin, een onderzoek dat recent is verricht naar de vraag of de studie van het Latijn daadwerkelijk het gemak vergroot om andere Romaanse talen te leren wijst uit dat die studie minder dan voorheen gedacht tot dat gemak bijdraagt.) |
Tu vas réussir, je suis sur. ( óu se trouve l'accent aigu a l'ordinateur, tu sais?)
Merci bien pour me faciliter ta réponde. On peut dire que j'en ai compri la majorité. |
Vertaal vertaal!
|
Citaat:
Maar even ontopic: is dit niet gewoon een grap van de topicstarter? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Minime, Chim. Omnia quae hic scribo Latine non libri adiumento sed mea ipsius facultate legendi scribendique linguam Latinam scribo.
Ach, vertaling: alles wat ik hier neerpen in het Latijn schrijf ik niet met behulp van een boek meer met mijn eigen vermogen om Latijn te lezen en schrijven. (hoewel schrijven natuurlijk niet te allen tijde vlekkeloos zal gaan) |
Ah, Spaans, naam onbekend. Uitstekend. Maar ik wil eerst nog Grieks, vervolgens Frans leren. Of er dan nog Spaans bij kan....
|
Helaas verdringen de Engelse adagia langzamerhand de Latijnse op juridisch gebied, zoals Vranken al constateerde :D
|
Helaas.
|
Var kan man tömma kemtoan?
Jag har en Svenska tangentbord. janine20 är från Flevoland. Ik moet nog veel leren. |
Het spijt me zeer, maar ook nog Zweeds erbij wordt teveel van het goede. ;)
|
Citaat:
Goed, ik zit om 8 voor 5 Zweeds te typen op Beleidszaken. Laat ik eens wat nuttigs gaan doen. |
Rezygnowac jeden tlumacz rezygnowac ono to jest glupi ;).
Suomeksi on arka ja looginen kielenkaytto. :) |
Ooit sprak ik Brabants. Was me dat wat zeg.
|
Ik ben het zelf ja!
En ik masturbeer nu op "Bob de Bouwer!" Ben ik niet in en in slecht?! Bovendien heb ik sex met de vriendin van Koen :o |
Oke, dit is wel erg kinds :D.
Slotje, sorry Sorry :D |
Citaat:
Slott, förlåt Förlåt :D |
Tack och adjö.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |