![]() |
Spel (C&C Renegade) installeert niet en computer start niet opnieuw op.
Ik probeer het spel C&C Renegade te installeren, maar steeds krijg ik de volgende foutmelding:
Setup heeft een fout veroorzaakt in SETUP.EXE Setup wordt nu gesloten. Als er zich problemen blijven voordoen, start u de computer opnieuw op. Vervolgens, als ik de de computer opnieuw op probeer te starten, uit wil zetten of in de stany-by modus wil zetten krijg ik een foutmelding dat (...) niet reageerd. Er wordt geen naam gegeven welk programma dat is. Dan de bekende keuze dat ik of kan wachten, of 'de taak beeindigen' kan of annuleren. Wachten en taak beeindigen levert niets op. Ik kan mijn computer nu alleen uitzetten of resetten door de aan/uitknop meteen te gebruiken, of de resetknop (of ctrl+alt+del 2x). Mijn computer voldoet aan alle eisen die op het cd-hoesje staat. In de 'readme' staat ook niets nuttigs. Iemand tips? Schijfcontrole geeft geen fouten aan. |
Games ? :o
Maar ik zou het niet weten, probeer anders gewoon van iemand anders een gekopieerde te instaleren, en met je eigen serial te installen :) |
Citaat:
En ja, ik heb de originele versie. :p Ik vind dit trouwens best wel een software probleem hoor. :o |
Ik bedoel dus, dat je een totaal andere probeert, dus niet deze kopieert en dan instaleert, maar dat je gewoon even een cd van iemand anders probeert :)
*you never know* |
KaZaA:P
|
Citaat:
|
krasje in de cd?
welke windows heb je?(weet nie zeker of ie ook op windows xp kan....denk het wel:)) enne...verder weenie eigenlijk? update wat dingen:P (check ff md topic in vraag en aanbod:P) |
Citaat:
|
Probeer het hier eens: http://www.n00bstories.com/renforums...9ea7a575df8e9d
|
Ik had dit probleem ook, alleen had ik een 'less-legal' versie :D, maar dat terzijde...
Mijn oplossing was om zelf de .cab files en andere rotzooi uit te pakken, 't spel zelf werkte perfect daarna ;) |
Citaat:
|
Windows updaten, dan nog eens proberen...
Als dat niet werkt is er iets mis met de CD. |
Beetje veel werk, als je 't zelf niet weet raad ik het niet aan ;)
Als je winrar hebt, dan staan er in de map setup een stel .cab bestanden, die moet je naar een directory uitpakken, dan zou die't moeten doen... [Baat't niet, dan schaadt 't niet zullen we maar zeggen :D] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |