![]() |
Wat wordt de nieuwe wintermode..?!?!
Haaaiii..!!
De zomeropruiming is al bezig, dus dan komt er al snel de najaars- en wintercollectie...! Waat gaat het worden dit jaar, en wat vinden jullie ervan..?! Plaatjes zijn natuurlijk altijd erg leuk!! |
Ik hoop dat het niet bont-kragen worden
|
* geaccentueerde schouders
* rokken * ruwe leren tassen, exotische invloeden(zoals slangenleer) Dat heb ik tot nu toe opgemerkt, gekeken naar catwalkkleding van bekende merken. |
ik denk veel grijs
waarom weet ik niet :/ |
Bontslipjes.
|
wordt het niet weer punkachtig?
dat dacht ik. |
ik zal zeggen bezoek wat mode sites...
|
mja.. de felle kleuren gaan er in ieder geval weer uit, en de puntschoentjes ook :P
|
heel veel streepjes
en inderdaad accenten op de schouders. en misschien wordt het ook wel weer hip om leggings te dragen :confused: |
Ik liep gister een winkel in en ze hadden (bijna) alleen maar stront bruine kleren :eek: Verder zag ik ook een heleboel mini rokjes hangen in de meest gekke stofjes, dus ik denk van die wollige maillots (schrijf je dat zo) met zo rokje en dan van die slob-sokken met iets bruins erop wat idd de schouders accentueert... :rolleyes: Ik denk niet dat ik die kleren erg leuk ga vinden...
|
Citaat:
|
veel Jacky O. stijl, dat wil zeggen strakgesneden kleding, niet de flodderige mode van het afgelopen seizoen.
Denk: mooi gesneden spijkerbroek met strakke blazer, sjaaltjes, parelkettingen, en hele grote zwarte zonnebrillen. Mini blijft, maar nu gecombineerd met leggings (the horror) en dikke maillots (doet vast wonderen voor je benen). Bomberjakkies en A-lijn jassen. Veel zwart-wit, maar de fluorkleuren blijven ook. Eh, ik zou zeggen, koop de Elle, daar staat het allemaal in. |
leggings!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel veel gebreide dingen, en 'boskleuren', tenminste dat viel mij op in de nieuwe collectie.
|
|
Citaat:
|
minirokjes met knalpanty's
'punk'achtig veel bruintinten dat heb ik tot nu toe gezien bekijk de h&m site zou ik zeggen :) |
koop de nieuwe elle... (+ gratis boekje) woehoe..
of de vogue of elk ander modeblad waar op de voorkant iets in de trant staat: 'wintermode' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop dat alle gekreukte overhemden met schuine strepen in ieder geval nooit meer tevoorschijn komen.
|
Citaat:
Ik hoorde trouwens vandaag iemand heel hard over de boulevard gillen dat streepjes uit weer uit zijn/gaan?! |
ik ben pro streepjes en stippeltjes, maar kzal wel weer de enige zijn :rolleyes: .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ok.. als t geen diagonale strepen op kreukblousjes zijn blijft mn hartritme wel enigszins op peil.... |
army-like jasjes, nauw aansluitend, met klepzakjes, tot op de heup. in alle kleuren, met van binnen een print.
|
alles wordt getailleerd, dus strakker gesneden kleding ...voor mannen iig
|
't zal me een worst wezen
Het maakt mij niet uit wat de mode wordt, ik trek toch aan wat ik zelf leuk vind. |
Citaat:
putkunker... :p :cool: |
i don't care! :rolleyes: mode? waar slaat dat eigenlijk op?
|
Ah neej he, geen leggings :( :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
veel roze,en mantelpakjes,had ik vandaag gehoord op radio :)
|
Polkadots. :cool: Volgens mij gaat het een beetje terug naar de jaren '50, en '60, veel zwart-wit [Jeeh!] maar jammer genoeg ook veel bruin. Minirokjes blijven in, inderdaad met felgekleurde panty's/maillots. Puntneuzen uit, hoe ronder des te beter.
|
bruin :(
oranje groen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |