![]() |
In wat voor mood ben jij nu=
Ik heb wat gedronken een jointje gerookt en ik voel me echt relax en super ondertussen lekker mijn muziek hard aanstaan met vet oude nummertjes van james brown en wat saturday night live filmpjes aan het kijken.
Hoe voel jij je nu |
Best wel relaxed. Ik heb de hele week gewerkt, lekker veel geld verdiend, nu een paar biertjes gedronken en zit heerlijk lui onderuit met een sigaretje en Layo & Bushwacka!'s Love Story keihard aan. :cool:
|
hyper, super vrolijk dus
|
zwaar gefrustreerd
waarom, tja lees dat frustratietopic maar door op dk |
relaxt, beetje verveeld met de zin van de topicstartster "Ik heb wat gedronken een jointje gerookt en ik voel me echt relax "
lijkt alsof je enkel relaxt bent wanneer je gedronken hebt of een joint hebt gerookt but never mind me, ik ben anti-drugs tot vervelens toe :rolleyes: :D en nog altijd geďrriteerd door het topic " jim wordt 16" |
Citaat:
:D ik precies hetzelfde... Heb net heerlijke pizza laten bezorgen, zit nu voldaan achter mijn computer de pizza laten zakken. Ik word altijd suf van lekker eten :) |
Leeg, moe.
|
Nee hoor ben ook relex zonder dat, maar je voelt je gewoon anders zal ik maar zeggen.
|
Citaat:
gelukkig :) |
maar ben je alleen ant drugs of ook anti alcohol, want het effect na alcohol is wel harder dan na een jointje roken btw..
|
verliefd, moe, en een beetje onzeker.
|
Citaat:
|
uhmm, ik voel me; o wat moet ik nu es doen, ik heb geen zin om naar bed te gaan maar eigelijk heb ik geen flikker te doen dus ik ga maar eten ofzo-stemming
:) |
Citaat:
ik kan ook niet tegen zatlappen nee :) (die zijn eng :) ) dus eigenlijk ben ik niet zozeer tegen de producten maar tegen de effecten ervan ;) |
zoals de laatste paar weken.. geil...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moe, duf, lui...maar op een relaxte manier...Zit nu uiterst langzaam een zak doritos met salsa saus weg te werken.
|
GAAAP
Gaat slapen.... :o |
Beetje moe, want ik heb er net een werkdag opzitten. Verder ben ik wel vrij tevreden: ik zit hier lekker achter mijn eigen computer een beetje te forummen, heerlijk.:)
|
Ben net terug van de kermis, een beetje opgefokt eigenlijk :D
|
te wakker om nu te gaan slapen....
|
tijd om te gaan slapen, maar dat zal nog wel ff duren
|
Nogal pissig (n)
|
Citaat:
|
beetje zweverig, relaxed, moe :)
|
grappig... teruggehouden en veels te sarcastisch...
|
Slaperig (kom net uit bed) :o
|
hyper....
|
Nog een beetje duf, kom net mijn bed uitrollen. Wakker gemaakt door mijn zusje. :mad: Verder wel blij en vrolijk enzo. :)
|
Citaat:
|
Meezing mood... :P
Dus ik ben lekker aan het meezingen op nederlands talige nummertjes :D |
Moe, wel redelijk vrolijk.
|
Kater-mood :o
|
|
vrolijk en wachtend op dat mn vriend komt...Hij is vaak laat...Ben der aan gewend geraakt...
|
Kut, want onze hond is vanmorgen overleden aan een levertumor. :(
|
:mad: :mad: :mad:
|
Citaat:
|
kut.
heb te veel gedronken gisteren:o *koppijn heeft* |
zin om zo te werken
oja, dat moet ik ook om 14:00 uur |
moe van mijn werk