![]() |
je favoriete videoclips
Laatst zat ik met een vriend mtv te kijken en toen kwamen er een aantal mooie clips voorbij... eigenlijk zijn sommige videoclips wel erg kunstzinnig enzo... en toen heb ik eventjes mijn top drie favoriete videoclips bedacht...
1. paul van dyk - nothing but you 2. skunk anansi - secretly 3. madonna - justify my love |
Nirvana-Smells like teen spirit (vooral de cheerleaders)
|
Citaat:
Guns 'N Roses - Welcome to the jungle/it's so easy/november rain Soundgarden - Black Hole Sun Sepultura - Arise enz |
Massive Attack - Unfinished Sympathy
The Verve - Bitter Sweet Symhony Robbie Williams - Rock DJ |
zombie van de cranberries, echt geweldig vooral in die tijd toen die net uitkwam , opdat moment dat de crisis in noord ierland weer oplaaide.....heeel mooi
|
Citaat:
En die clip van The White Stripes... Ben even de naam van het nummer kwijt. |
Citaat:
1. Madonna - Erotica 2. Garbage - Push it 3. Madonna - Frozen |
Guns N Roses - November Rain
Metallica - One Manic Street Preachers - A Design For life Radiohead - I Might Be Wrong en ook There There Slayer - War Ensemble en Dittohead |
Aphex Twin - Come to Daddy
Pearl Jam - Do the Evolution Radiohead - Pyramid Song |
Citaat:
|
mijn toppie 3;
1. Micheal Jackson ~ Ghost (zoooooooo mooie clip (y) ) 2. Anastacia ~ You'll Never Be Alone 3. Justin Timberlake ~ Rock Your Body |
Can't stop van RHCP!
die hebben zowiezo wel artistiek verantwoorde clips. |
Chemical Brothers - Out of control
Punjabi MC - Mundian to bach ke Aphex Twin - Windowlicker |
The Prodigy - Smack my bitch up
Nine Inch Nails - Closer REM - Losing my religion Michael Jackson - Thriller A-Ha - Take on me |
Waarom heb ik de ultieme videoclips hier nog niet gezien?
Tool - Parabola Tool - Schism Tool - Aenema Tool - Prison Sex Tool - Sober |
Citaat:
Verder vind ik van Pink ook wel goed. |
Citaat:
Ik vond ehm, Frozen ook wel cool... |
Radiohead - Paranoid Android
|
Michael Jackson - Earthsong/Ghosts
Cranberries - Zombie Moby - Why does my heart... Mooiste? Live - Overcome, zooo die kwam ff aan hoor (was ff een traantje toen..) |
Sample clips van GWVF
|
Tool - Parabol(a)
Eminem - Stan Moby - why does my heart feels so bad |
Vincent de Moor, met die robots, euh, Fly away?
Thriller van Michael Jackson is ook goed. |
Die nieuwe clip van Simply Red!!!
[want daar speelt een 'fake' Robert DeNiro in mee :o ] alleen daarom vind ik hem leuk..... :D |
Citaat:
verder coldplay - scientist en uh.. verder weet ik er geen.. komt nog :p |
Eminem - Stan
Texas - In demand Can't stop - RHCP |
Citaat:
Ik vind idd Coldplay - The Scientist erg mooi (y) Sophie Ellis Bextor's Take me Home kon ik ook wel waarderen. En You are my high van Demon natuurlijk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
nirvana smells like teen spirit
en de nieuwe van Korn met Did my time...is de nieuwe soundtrack van tombraider 2. Die clip is echt bruut moet je echt downen.....is zeker een verbetering nadat we U2 hadden bij Tombraider 1. Laterz |
Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl
Beasty Boys - Body Movin' Badly Drawn Boy - Dillusion |
Foo fighters :D...: "Learn To Fly" en "Break Out" (y)
|
Alanis Morissette - Ironic, de miniversie. :D
Eminem - Stan. Kan er eigenlijk niet op komen, ik vind zoveel clips mooi. :) Anouk heeft ook wel een aantal mooie, the Dark bijvoorbeeld. RHCP - Californication. Hoe kon ik die vergeten. :p Erg mooi gemaakt. (y) |
de laatste tijd worden er echt crap clips gemaakt, maar toch:
Michael Jackson - Billie Jean (blijft lachen) Metallica - St. Anger (alleen omdat t Metallica is) Nirvana - Heart Shaped Box Red Hot Chilli Peppers - Otherside, Can't Stop |
Run DMC - It's Like That
|
De mooiste clip van RHCP vind ik nog
Scar Tissue, de muziek past echt perfect bij de clip White Stripes- Fell in Love with a Girl de nieuwe van Audioslave ben de naam ff kwijt Daft Punk- Around the World :cool: :cool: :cool: Neil Sedaka- Calender Girl |
Aphex Twin - Widowlicker
Daft Punk - Around the world |
Alles van Tool. (met als hoogtepunt Aenima)
Rammstein - Ich Will Nirvana - Heart Shaped Box The President Of The United States - Peaches (de grappigste :D ) En een oude van Queen die ik ooit eens een keer gezien heb maar niet van weet hoe ie heet. |
Body rock van Beastie Boys
|
Citaat:
@ Nighttime Bird: Bohemian Rhapsody? |
zeker niet die van satisfaction.. wat een ***clip zeg!
|
Citaat:
|
Ik vind trouwens Otherside van RHCP ook zwaar :cool:
|
Citaat:
Verder was die clip van Micheal Jackson met Ghost natuurlijk heel mooi gedaan. Effe denken hoor....ja, ik heb wel favo clips, maar ik probeer even de hoogstandjes te herineren. Lukt me effe niet |
Gorillaz - Clint Eastwood
:cool: |
Citaat:
|
2pac - Keep Ya Head Up
Bone Thugs-N-Harmony - First Of The Month |
madonna - Frozen
daar moest ik meteen aan denken, verder zou ik er zo ff geen weten... welke in wel heel echt cute vond was die van Moby(volgens mij) met die lieve schattige groene Aliens :) |
Marilyn Manson-mOBSCENE :cool:
Galleon-So I Begin :p |
FC/Kahuna - Hayling
Aphex Twin - Donkey Rhubarb |
Pearl Jam - Do the Evolution
Radiohead - Pyramid Song Sigur Rós - Untitled #1 Aphex Twin - Come to Daddy Leftfield - Afrika Shox |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. |