![]() |
Schoolkrant Voorkant
Ik moest voor mijn schooltje de voorkant van de schoolkrant make, nou dan zulle ze't krijge ook :D -->http://www.endoria.net/upload/index.php/2300232576
sorrie als ie grootig is |
waaaw!! echt heeeel mooi mja......wisje al :P haha heel lekker ingwikkold ensow erg koel die mirdere kanten van dingen! :D een dikke pluim verdien je!!!! x
|
Ik vind hem heeeel mooi getekend alleen vind ik het wel jammer dat van de helft niet weet wat het is/betekent. Maar wel zéér mooi!
|
Citaat:
Dan laat ik het liever aan de bekijker over wat het voor hem/haar kan zijn. :) Dank voor kompliments trouwes :) |
Citaat:
Daar kom ik net van af :D ik heb er vorig jaar examen mavo gedaan !@#$% LoL :D Cool.. hoe lang zit je daar al? En je voorkant is erg vet :D Ik maakte ook altijd schoolkrant voorkanten, maar alleen voor de Helperbrink.. ;) kzal die wel ff posten http://p-chez.endoria.net/pics/kaft.jpg is niet super, maar wel geinig ;) |
Citaat:
over twee weken alweer zomervakantie:D. koelige voorkant heb je gemaakt ook, lijkt meer op een schoolkrantvoorkant dan de mijne iig . |
Zwaar mooi gemaakt :)
Ik zie er weer een hoop in :) die van P-chez vind ik ook wel geinig gemaakt :) |
whehe.. vet :)
|
:eek: erg mooi!...
|
:eek:, wat heeft het Noorderpoord met het zernike (m'n ex-school) van doen? :eek:
|
Citaat:
:) |
hij is vet :) alleen jammer dat 'zernike college' een beetje scheef staat naar mijn mening.. maar de tekening is gruwelijk
|
Citaat:
|
Prachtig. Echt.
|
zeer gaaf!!:) das pas een koele voorkant:D bij ons zouden ze er nooit op komen en waarschijnlijk geeneens kunnen:/
heel koel:) |
Wel wat luguber (niet geheel mijn stijl) maar kvind de Dali invloeden wel :cool:
|
Citaat:
|
SUPER!!! ik vind dit de beste die ik ooit van je gezien hebt, ook de gedachte die ik erachter denk te voelen/zien
|
:cool:!!
je kunt er zo lekker je eigen fantasie op los laten :) |
GOOOOO Chrisza!!
U Rule.! Hoe moe je eiguluk plaatjez erop zetten? GreetZzzz |
mooi gemaakt, maar het doet me nix, is niet mijn stijl, maa rin hoeverre ik het kan beoordelen, vet getekend...die van P-chez spreekt me veel meer aan...doop..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |