![]() |
[gfx] stormseekers
|
hmmzz...vin uhm wel minder eigenlijk.....weeniej......en er zit links net boven d erand van het gebouw wel heel duidelijk een scheidings tussen de lechte lucht en de neppe! :D
weeniej...vin vooral de voorste persson die op degrond ligt er niet egt bij passen op een of andere manier...... |
mooi om te zien dat je eindelijk meerdere figuren laat zien in 1 foto
maar vin deze uitwerking niet echt interesant. Beetje druk en onoverzichtelijk. hier en daar zelfs beetje slordig |
ehm ja krijg hier een beetje kriebels van karol ;) wel geinig idee
|
lucht is erg koel, de rest is (zeker voour jou doen) niet...erm... eng genoeg vind k...toch is t geheel wel mooi
|
die drukte vinnik juist wel wat hebben alleen zoals iemand al zei zijn er wat slordigheden, bijv. bij die zittende jongen dat ding voor zn mond, ziet er nep uit.. en bij die jongen rechts lijkt het net of ie een vette bling-bling om zn nek heeft hangen dat kan je misschien wegwerken... uhmz.. nog meer kritiek? even kijken.. tja dat rondje om die hand stoort me een beetje vooral omdat dat de aandacht afleid van de op de grond liggende jongen die misschien wat meer nadruk moet krijgen omdat je dan meer dieptewerking krijgt
*klaar* |
Citaat:
|
hmm overnieuw dus ;)
|
Maar die twee mensen waarbij het gezicht bewerkt is, heeft dat nog een functie? Ik kan niet bedenken wat dat te maken heeft met het idee van het kunstwerkje, om het zo maar te noemen. Verder vind ik die gezichtsuitdrukkingen en de compositie wel sterk, je weet er altijd goed sfeer in te brengen :) (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik vind em toch wel mooi |
is t niet allemaal hetzelfde mannetje?
ik vind het wel leuk zo s met allemaal poppetjes. maar t ziet er idd hier en daar erg slordig uit. en ik "snap" het totaal beeld niet zo. |
Citaat:
|
Citaat:
hoewel dat vast niet zo moeilijk is met een statief. maar bedankt ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
maar. heeft iemand heel erg stil gestaan met het toestel? of is de achtergrond ook iets heel anders? |
Citaat:
|
Iets met een glas.
Daar vind je vaker storm. En misschien, dan hoeft die ene jongen niet een ijzeren plaat voor zijn mond. Heel misschien. En waar zijn hun fietsen? :( |
als je er geen verstand van hebt(zoals ik) ist erg indrukwekkend
wel een beetje angstaanjagend eig... EDIT: Beetje zonde van die lichtcirkel die de ene om zijn hand heeft..dat is zo tegenstrijdig met die andere met die ijzeren plaat voor z'n mond enzo... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |