![]() |
Pucca
wat vinden jullie van dit figuurtjes, het schijnt nu een hype te zijn. Ik vind het een mislukt chineesje en erg debiel, maja, da's mijn smaak! Wat vinden jullie?!
http://images.google.nl/images?q=tbn...blog_1.gif</a> |
Chinese Mickey Mouse?
|
jah, zoiets, de img werkt niet echt super, dus moet je maar ff op de link klikken.
|
[IMG]www.eng.mcmaster.ca/.../hyein's%20website/ pucca1.jpg [/IMG] ik hoop dat deze img het wel doet
|
dee ik oowk...eg een mislukte homofiele mickey met teveel make-up :cool:
|
Citaat:
ehm neej die doe et oowk niet..probeer een spatie tussen de .jpg en ] |
uhm, hij doet ut nog niet :( vaag :rolleyes:
|
zoveel meisjes die ik ken zijn er gek van, vinden het lief enzo... hebben er tassen, t-shirts en etuis van....
Ik vind het maar niks |
vind er niet echt veel aan...
http://www.lovepucca.net/blogskins/pucca_blog_1.gif |
Ik heb er een truitje van, maar verder vind ik het niet echt bijzonder. Behalve dan dat truitje. :D
|
Ik vind het wel leuk , maar hier zie je er niet zoveel van?
|
ik heb er een etui van. met zo'n plastick zoet kinderspeelgoed luchtje eraan, al is dat al bijna weer eraf.
vind het wel grappig enzo. alleen je ziet er wel heel erg veel van. |
niks aan,
het ziet er overigens beetje goedkoop uit (maar dat is mijn mening) |
das toch echt al een jaar oud, als het niet langer is? Ik kan me haast geen tijd meer herinneren dat die pucca dingen niet bestonden.
ik vind ze wel grappig, echt zo girlpowerr :) |
Mwoah ik vind t wel geinig.
Maar zie t veel te veel, dus gaat een beetje vervelen. Heb zelf geen pucca dingen trouwens. |
(n) (n) ik had een paar jaar geleden in amerika een klein pucca poppejte aan een touwtje met een lichtje dat gaat branden als hij muziek hoort gekochten en aan mn gitaar gehangen en nu zie je dat kutpoppetje echt overal. allemaa lelijke dingen, lelijke shirts en lelijke tassen..beetje jammer...en het is overigens alweer uuuuuuuuit :P
|
Verschrikkelijk. Echt alle altos en wannabe-altos hier lopen ermee rond. Heb er zelf nooit iets van gekocht, zal ik ook nooit doen. Echt bah.
|
Ik vind het wel schattig. Hier in het zuiden zie je er niet zoveel van, heb er nog nooit iemand mee zien lopen.. Komt misschien doordat we hier nog in de Elmo-fase zitten;)
|
kheb een tas ervan en een portomonnee omdat ik die leuk vond =]
voor de rest boeit het mij eigenlijk geen ene reet. |
lievvig maar ik vin garu leuker :p
|
stom.
het is nog nooit bij me opgekomen om iets te kopen met dat domme poppetje erop. |
Pff, echt weer zo'n bedachte hype (n)
|
(n)
|
Ik vind al die tekenfilms niets; Dragon Ball Z, Pucca, en nu weer een andere chinees ehm... Jackie Chan ofzoiets :confused:
|
Citaat:
|
Shin Chan, das lachuh!
|
Shin Shan is cool :cool: Maar is er van pucca ook al een tekenfilm van dan?! :eek:
|
stom mannetje...echt zo van, check mij ns iets schattigs & altoos aanhebben!!
doe mij maar een stoere pokemon :P |
Citaat:
(maar beste mensen, we zitten hier niet op f&t) ik zal nu ff vertellen in hoeverre Pucca-chu invloed heeft op mijn lifestyle: nou... ehhh... eigenlijk niet... en t zuigt net zoveel als Shin Chan |
niet om neerbuigend tedoen ofzo maar ik vindet een typisch blij-alto-wezentje
nix voor mij om de simpele reden dat ik niet graag tot die groep wil behoren |
cutieieieieieieie
en ik vind het niet alleen iets voor alto's want ik ken genoeg kakkers enzow die het ook supperleuk vinden. |
Opzich vind ik het wel schattig, maar ik zou er never nooit mee gaan lopen ofzo. Hello kitty vind ik leuker!
|
Ik vind het cute, maar niet bepaald origineel natuurlijk.
|
Het kan aan mij liggen, maar ik vind Scary Miss Mary een stuk leuker...
|
Citaat:
ontopic: Fruits-stylo :cool: (y) |
Wat een pokke beestjes zeg!
|
Ik heb ook een shirtje van Pucca. Kdacht eerst dat ik de enige was, maar nu zie je ze heeeel veeel :(
|
echt verschrikkelijk!
|
ik vind t niet zo leuk.
betty boop is leuker. |
Citaat:
|
altijd wagelijk gevonden, ik haaaat die gehypte poppetjes (nijntje, pikachu, hellokitty etc etc)
|
mwah, gaat wel
ik heb zelf een Pucca-shirtje van 1.5 jaar geleden, ik vind het nou wel weer genoeg geweest. |
gewoon kansloos
|
Dát poppetje is nog gheyer dan tot half 4 'snachts Snatch kijken (n)
|
Dát poppetje is nog gheyer dan om kwart over 4 's nachts een afghaan pijpen.
|
Het bloemetje doet 't 'm
|
Citaat:
Scary Miss Mary vind ik wel heel leuk :) Emily Strange ook en Ruby Gloom. |
Citaat:
|
who the f*ck is Scary Miss Mary?! :confused:
En Betty Boop is kewl! :cool: Ik heb er een tas van! (y) |
ik vind het gewoon een leuk poppetje, verder nix.
Tis wel een beetje alto-wannabe achtig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |