![]() |
stijl aanpassen
okej, ik zit met een probleem/vraag.. moet je je persoonlijke stijl aanpassen als een groot deel van de mensen (jou publiek ...op dat moment) er niets in ziet, of het niet vind kloppen, of er gewoon niets mee heeft??? Want het lijkt me moeilijk om je tekeningen (bijv.) altijd maar alleen leuk te vinden, zonder daar waardering voor te krijgen..... en dan bedoel ik niet waardering als in -groooot kunstenaar- maar gewoon dat mensen het wel aardig vinden wat je neerzet. dat het in ieder geval geen verspilling van tijd is :( ....verder natuurlijk niemand die dit gevoel ook heeft? ;)
|
Hou gewoon je eigen stijl, en ga wat experimenteren met andere stijlen. dan merk je vanzelf wat het beste is.
|
Je kunt altijd heelveel verschillende stijlen uitproberen, je merkt vanzelf wat je het liefste wilt. Vooral niet doorgaan met iets wat je het makkelijkst afgaat, maar wat je zelf inderdaad ook nogal gewoon vind. Vooral niet teveel aantrekken van wat andere mensen vinden. Ikzelf vind het nogal belangrijk dat ze er IETS van vinden, en dan heb ik nog het liefst veel commentaar, waar ik dan niet op inga, maar dat becommentariseerde aspect de andere richting op overdrijf :).
Tenzij diegene een stijl heeft die ik waardeer, dan wil ik nog weleens luisteren. |
Je bent 16 jaar, je stijl gaat zich nog verder ontwikkelen. Verder is voor iedere stijl wel een liefhebber te vinden.
|
Wat wil je?
Dingen maken die jij mooi vind of dingen maken die andere mooi vinden? Ik denk dat je het verst komt als je je eigen stijl behoudt en gewoon denkt fuck iedereen die het niet cool vind, dit is mijn ART en ik vind het lekker wel mooi :D |
Gewoon je eigen stijl aanhouden en deze verder ontwikkelen, hoe meer ervaring, hoe beter je werk wordt. Dus gewoon je eigen stijl aanhouden en blijven oefenen.
|
Maar massa-complimenten zijn zo geil.
Maar ja, op een gegeven moment gaat zoiets vervelen. Vaak. Ach, kom op. Nero deed toch ook lekker wat-ie zelf wilde. Hey! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |