![]() |
medicinale cannabis
Het had ook op D&A gekunt...maar omdat het om het medicinal gebruik er van gaat en niet 'voor de fun' heb ik besloten hem hier te posten.
Heeft iemand ervaring met medicinale cannabis? Mijn moeder (jawel ;)) begint er steeds over ed...ik heb al een beetje op internet zitten kijken enzo, heb er wel wat over gevonden...ook hoe het zit met de verschillende manieren van gebruiken (roken, drinken, eten)... Maar ik vraag me af of iemand er ervaring mee heeft. En misschien wat jullie er van vinden ed. |
Offtopic:
Citaat:
|
Citaat:
Medicinale wiet is in principe dezelfde wiet als de reguliere coffeeshopwiet - in ieder geval wordt er wel gekozen voor de wat lichtere soorten, want een MS-patiënt (of iemand met een andere aandoening) heeft in theorie geen zin om de hele dag knetterstoned op de bank te hangen. De methode om het te nuttigen kan zeer verschillend zijn; je kan het natuurlijk gewoon roken in een joint, in een waterpijp, je kan wietthee maken, koekjes e.d. Maar de nieuwe trend - en zeker wat betreft medicinale wiet - zal de vaporizer zijn. De THC verdampt, er vindt geen verbranding plaats en zodoende zullen je longen niet belast worden met teer en andere zooi die normaliter bij de verbranding vrijkomt. Een goed alternatief voor het roken vind ik ook persoonlijk Shiva Bhang. Dit is een klein balletje (gebaseerd op de cannaboides) dat je opeet en dezelfde effecten als de normale wiet teweeg brengt. Shiva Bhang is gewoon in de smartshop te koop. Succes! |
Citaat:
|
mijn oma ging op advies van de dokter blowen om haar eetlust op te wekken (want die was ze kwijt door vele pillen die ze moest slikken).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |