![]() |
De hik
Evn een vraagje...ALTIJD als ik rauwe wortels zit te eten, krijg ik de hik; ben ik te gulzig aan het eten of zit er een 1-of-ander stofje in die dit veroorzaakt?:D
|
tegulzig denk ik...hik heeft temaken met dat je middenrif uit z'n ritme is, en ik denk niet dat dat door een bepaalde stof kan komen ofzo :confused:
|
Dat heb ik ook met necterines, zelfs al eet ik nog slomer dan een luiaard...
|
Niet egt ontopic ofzo magoed mijn vader heeft een keer 3 dagen de hik gehad :eek:
Toen kreeg hij uiteindelijk van de dokter pilletjes en toen is het gelukkig overgegaan :p |
Citaat:
aaaaaaaaah drie dagen :eek: :eek: !!!! maar het is wel zo dat als je s`morgens de hik krijgt, je het over de hele dag nog wel een paar keer krijgt. |
Citaat:
Hier hetzelfde, ik bedoel, ik kan ook vrij langzaam eten, met wortels net zo goed(niet altijd natuurlijk), dus tja.....waar ligt het dan aan?... |
Citaat:
schijnt iets te maken te hebben met lucht happen ofso... :confused: |
Idd met lucht happen. Rauwe wortels zijn nogal hard. en tussen die stukjes wil nog welles lucht gaan zitten, waardoor er dus iets vast kan komen zitten, en dan krijg ik de hik. Kweenie of da bij jullie ook zo is, maar bij mij is da iig zo. Hoe het met nectarines zit week nie.
|
Ik heb 't altijd als ik iets warm drink. Het is dan niet de 'gewone hik, maar zogauw ik het doorslik (soep, warme melk etc) vlak erna dan krijg ik een hikreactie. Is heel vervelend moet ik zeggen, vooral omdat ik 't lekker vind voor 't slapen gaan een mok warme (chocolade)melk te drinken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |