![]() |
Bands(redelijk onbekend)
:D Ken je een redelijk onbekende band die volgens jouw te weinig in de spotlights komt, meld dat dan. :cool: Maakt niks uit hoe onbekend ze zijn maar gewoon een band die volgens jouw bekender moet worden :p
Bv: ik vind dat bands zoals Sugarcult en The Ataris veel bekender moeten worden dan ze nu zijn :D |
Ben je nu serieus?
|
:d
|
:mad: gewoon doen das is leuk :p en ik ben ja serieus
|
hhhh :( doe gewoon een band die je leuk vind en die niet iedereen kent :confused:
|
Citaat:
zodat we dan over 2 maanden 26 topics kunnen openen over "dat de ataris en sugarcult zo komkommercieel zijn geworden?" |
Citaat:
|
Citaat:
|
wgaf will do
|
Ik luister alleen naar bekende artiesten. :p
|
Sugarcult en the ataris boeit me niet, net als of ze beroemd worden. En mijn eigen muziek boeit dat ook niet.
|
|
|
Gorerotted
Circle of dead children ondergewaardeerd imho |
Dus.. ondergewaardeerde muziek.
- Peter pan speedrock :) |
Citaat:
|
Ik luister alleen maar bekende artiesten.
Btw ik geef dat Postman Syndrome ff een luisterbeurtje: Wel aardig, alleen de metalcore/nu-metal schreeuwstukken zijn bagger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik geen respect voor ze heb, maar ondergewaardeerd zijn ze zeker niet |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wablief staat bij mij altijd nog voor een: ik snap het niet, zou je alsjeblieft verdere uitleg willen geven.
Dus bij deze: wat bedoel je precies met: ik vind het een leuk concept? |
Calyx In Ruin - www.calyxinruin.com
The Minor Times (ex Botch) - www.theminortimes.com Dälek - www.deadverse.com Fire Theft (ex sunny day real estate) - www.thefiretheft.com Taste Of Insanity - www.tasteofinsanity.nl |
Citaat:
je moet wel het hele album luisteren overigens, het is een soort van concept plaat namelijk. |
ik vind dat NOFX wel wat bekender mag worden.
|
Stef Bos
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[on] : ik ken geen onbekende bands, ben commercieel |
...en wederom had niemand kunnen verwachten dat dit zou uitlopen op de totaal nutteloze standaarddiscussies...
|
Citaat:
|
Citaat:
Het concept van 'rock & roll' met zo'n stem eroverheen, en een 3mans formatie vind ik leuk. En nrs die over drank en chicks gaan enzo, en ze menen het ook. Die gasten zijn gewoon stoer. |
Citaat:
|
inspection 12
niet zeer onbekend, maar wel ondergewaardeerd (vind ik dan, maarja, het is en blijft een mening) |
Groinchurn - grindcore
God Dethroned - death metal |
Citaat:
|
Citaat:
God Dethroned is best bekend hoor, vooral als je bedenkt dat het toch een band van eigen bodem is |
Citaat:
|
Citaat:
Groinchurn mag idd wel wat bekender worden |
Deathrow, Violent Work of Art
|
nou ok.
in NL nog niet echt bekend, hoewel ze wel op rock werchter stonden: janez detd!!! |
grapjas.
maargoed. slowdive, the moon seven times, scarling. (!!!), the birthday massacre. |
Ómen, Widow, Tierra Santa, The Revolution Smile, Soul Embraced, Solarisis, Silent Stream of Godless Elegy, Office of Strategic Influence, Andromeda, Katatonia, Evergreen Terrace, Ethereal Pandemonium, Darzamat, Charon, Aphotic.
Zo. Nu ben ik heel erg stoer. |
Citaat:
|
Dead Boys
The Saints A Radio With Guts Exploding Hearts Nitwitz |
fichu
|
Citaat:
Idlewild en slut mogen wel wat bekender |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08. |