![]() |
Welk pretpark vind jij het leukst? En waarom?
tell me...
ik vind Efteling het leukst, gewoon, er is van alles voor iedereen (al mogen er wel ietsje meer achtbanen komen) en de sfeer is daar zo gezellig :) (y) |
Ik ben de meeste pretparken alweer vergeten (was erg klein toen ik er naar toe ging.) Pas geleden ben ik nog naar Warner Brothers Movie World geweest, en ik moet zeggen dat ik het erg leuk vond.
Mijn stem gaat dus naar Warner Brothers Movie World. :) |
Six Flags.
|
disneyland
Vooral omdat er naast de vele attracties ook leuke shows zijn. |
Citaat:
|
Binnenland: SixFlags en de Efteling.
Buitenland: Disneyland Parijs en Warner Brothers Movie World. :) |
Citaat:
De Efteling vind ik denk ik het leukst, maar SixFlags heeft wel meer en leukere achtbanen... Buitenland: Disneyland |
Efteling, al is dat meer uit jeugdsentiment :)
|
Six Flags omdat er zulke ontiegelijke vette achtbanen zijn.
(Goliath, Superman the ride, die ene die eerst vooruit en dan achteruit gaat :cool:! en dan nog Space shot etc) en Efteling omdat hun de Villa Volta en de Droomvlucht hebben en omdat efteling gewoon heel gezellig is =] en ik heb er leuke herinneringen aan :o :) |
De efteling :) . Ook zo'n móói park , gewoon.
|
Efteling. Geen fratsen.
|
nederland: Efteling... het is leuk voor iedereen
buitenland: unerversial studio's in orlando waren zekker wel stoer :D en bassie en adriaan zijn er geweest :D |
Citaat:
|
Tot nu toe Warner Brothers, maar ik zou wel nog graag naar Disney land willen.
Warner \brothers omdat ik r daar erg naar mn zin heb gehad en daar koele achtbanen zijn. |
Efteling
Vanwege de sfeer. |
Efteling
Om 1 woord: Carnavalfestival Machtig is dat :) |
Warner Brothers Movieworld. De attracties daar vind ik het leukst, maar Disneyland en de Efteling vind ik mooier.
|
Six flags (y)
worner bros (ofzo) ben ik nog nooit geweest... |
six flags (binnenland)
en van horen zeggen (broer :p) disney world (buitenland dus, Amerika, hell yeah :cool: ) |
Efteling. Ziet er mooi uit, gezellig en leuke attracties.
|
De Efteling..
(en dat zegt iemand die op het SixFlags terrein zit... :p) Nee de Efteling is altijd leuk, jong en oud.. :) |
In Nederland de Efteling, gewoon het gezelligste park.
Disneyland Parijs was ook heel erg leuk, maar vooral voor kinderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Efteling... Het heeft gewoon iets.
|
Efteling, Neerlands trots he.
En ik kan er naartoe wandelen. |
Zeker weten de Efteling, ik krijg echt geen genoeg van dat park...
|
ik ga tog voor six flags ondat ik de efteling een doolhof vind.... je raakt daar zo snel de weg kwijt
|
Disneyland Parijs (Amerika enzo ben ik nog niet geweest) zekers. de sfeer enzo echt een van de mooiste pretparken.
De efteling vind ik is meer voor de kleine kinderen. (n) Maar die mogen natuurlijk ook iets hebben. :) In belgie ben ik ook al in Six Flags geweest, goede atracties alleen de sfeer zit er niet in. (n) Hier staan de atracties gewoon kaal en in disneyland bv is alles afgewerkt ook de decors, dat heb je niet echt zo in six flags vond ik. :( |
Citaat:
Disneyland->alle leeftijden. |
Mij maak je al blij met een simpele speeltuin :p
|
Citaat:
En voor het buitenland stem ik op DisneyWorld in Orlando en dan het Magic Kingdom |
Ik ga voor Port Aventura daar vlakbij Salou.. want daar staat:
de Dragon Kahn waaah dies vet!! en ook omdat je daar die ene achtbaan hebt waar je met 2 treintjes naast mekaar gaat..! In NL misschien wel n klein beetje toch de efteling, maar daar ben ik eigenlijk gewoon al TE vaak geweest omdat het hier zo dichtbij is.. dan wordt ie minder en das jammer |
Efteling > sfeer.
|
De Efteling. Daar ben ik al vaak geweest maar de laatste tijd wat minder... Hm ik moet maar weer ns gaan. De droomvlucht... Hahh...
Maar de achtbanen in Sixflags zijn ook wel leuk. |
Ik ga nog altijd voor het sprookjesbos. :D
|
Ik ga ook voor de Efteling, omdat ze daar leuke en bijzondere atraccties hebben zoals droomvlucht en villa volta, maar Disneyland is ook wel leuk
|
Citaat:
wat zou er toch in zitten? |
Disneyland Parijs en Efteling.
omdat ze er naast leuke attracties ook een supergezellige sfeer hebben. |
Offtopic: Morgen ga ik naar Warner Bros Movie World. :cool:
|
Neh warner bros vond ik nix, sorry :p Efteling vind ik qua aankleding het mooist, gwoon er is zoveel te zien. Maar qua spanning vind ik 6flags de beste. In het buitenland disney world in florida.
|
Efteling (y)
(en Bobbejaanland is ook dope :p) |
Citaat:
Citaat:
Ik vond Disneyland Parijs ook leuk maar dat is 10 jaar geleden.. |
In Nederland vind ik de Efteling het leukst - mooi aangekleed en er is voor iedereen wat
In Europa ga ik Voor Disney Parijs - Warner Bross vond ik niets :) En verder ben ik nog niet geweest :) |
Citaat:
of zoiets |
oranjestad, er zijn massale trampolines en het is er topsfeer, maar kben er al een groot decennium niet geweest en verder ga ik nooit naar pretparken, kwil nog wel een keer naar de efteling, lijkt me wel leuk.
|
ik ga voor de Meli :cool:
|
Euro Disney
Sixflags ben ik nog niet geweest maar ik denk dat ik dat ook wel cool zal vinden :cool: |
efteling, om de leuke sfeer en de mooie attracties
six flags, om de achtbanen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |