Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Willen en niet kunnen :$ (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=550694)

Meneer (be) 26-07-2003 16:47

Willen en niet kunnen :$

Ik ben ongeveer een maand verliefd op een vriendin van mij. In die maand waren er bepaalde momenten dat ik het gevoel had dat het wederzijds was :rolleyes: . Ik kreeg zelfs al twee enorme kansen om het te zeggen, maar op zo'n moment ben ik dan weer te beschaamd om het toe te geven. Niet lang geleden was één van die kansen, op een barbeque... Een vriend van mij weet het en hij zei dat plots toen er veel volk rond haar zat, dus vroegen ze het aan mij en je kan al raden wat ik antwoordde. Dan vroeg ze mij waarom ik haar niet wou (wat ik daaruit mocht concluderen weet ik ook niet), maar die vraag heb ik ontweken :o . Toen ging ze op een bank zitten naast een andere jongen (een vriend van haar). Ze zaten daar bijna 1.5 uur en ja het is ervan gekomen :eek: :(

Die vriend die dat gezegd had probeerde het overlaatst nog goed te maken, maar ze gelooft hem niet meer :( Gvd, ik ben zo kwaad op mezelf he :mad: Wat is het beste dat ik nu nog doe? Momenteel hoop ik dat het niet lang gaat duren met die andere...

Some 26-07-2003 17:17

Je hebt er in ieder geval iets van geleerd. Dat je het voortaan, als er weer een grote kans voordoet je het gewoon moet zeggen.
Wat ik begrijp is dat een andere jongen verliefd is geworden op het meisje die jij ook leuk vond? Dan zal ze hem wel leuk vinden en jou misshcien niet. Anders had ze op jou afgekomen. TENZIJ ze net als jou is en dat niet durfde. Maar misschien vind ze je niet eens leuk dat weet je niet zeker !? Als dat wel zo is dan vond ze waarschijnlijk die andere jongen ook leuk. Maar is ze daarmee ervandoor gegaan omdat die als eerste waarschijnlijk kwam. Verder is het hopen dat ze je ten eerste leuk vind en ten tweede het uit gaat.
Hoop dat ik je verhaal goed begrepen heb en jij de mijnes. :)

Meneer (be) 26-07-2003 19:14

Ik denk dat je het niet heel goed begrepen hebt, maar toch bedankt hoor ;) . Het schijnt dat het al uit is met die andere :D maar daar heb ik nog geen bevestiging van :eek: .

IceManX 26-07-2003 19:53

Als je het niet direct kunt zeggen, probeer het dan eens via een brief, email of sms. Dat is een stuk makkelijker, al kan het toch wel lastig zijn.

Moet je alleen niet ontkennen als ze het dan aan je vraagt...

LilDushi 26-07-2003 20:12

Citaat:

IceManX schreef op 26-07-2003 @ 20:53:
Als je het niet direct kunt zeggen, probeer het dan eens via een brief, email of sms. Dat is een stuk makkelijker, al kan het toch wel lastig zijn.

Moet je alleen niet ontkennen als ze het dan aan je vraagt...

Preciesz...:) Net wat ik ook wou seggen...
Je hoeft t niet te seggen alsz je tegenoverelkaar or whatever je kan t ook via email of op msn of mja...je weet self wel:)
suc6;)

Meneer (be) 26-07-2003 20:19

daar ga ik nu niet echt mee akkoord, want zeggen blijft toch persoonlijker, maar ik kan het altijd proberen ;)

heb trouwens geen gsm, veel te duur en overbodig

Cinamon 26-07-2003 22:38

Gewoon een keer op haar afstappen, zeggen dat je verliefd op haar bent. Klaar is kees. Dan heeft ze geen andere keus dan het te geloven. Het móet wel. En ja, of het dan (nog steeds) wederzijds is, ik persoonlijk concludeer uit het verhaaltje wat je vertelde, van wel.

Trust me, I speak before you with experience! :p
She'll come back, they always do!

poesiefox 26-07-2003 23:05

Je bent echt een kampioen sufferd he! Liever een lief meisje aan je neus voorbij laten gaan dan het risico op een blauwtje.

Nou, je eer is gered hoor: ze heeft al een ander.

( wat dan: op jou gaan zitten wachten?)

The0 27-07-2003 10:59

Citaat:

Meneer (be) schreef op 26-07-2003 @ 21:19:
daar ga ik nu niet echt mee akkoord, want zeggen blijft toch persoonlijker, maar ik kan het altijd proberen ;)

heb trouwens geen gsm, veel te duur en overbodig

Hoe duur je het wil maken ligt aan jezelf (voor 80€ heb je er al 1 met 10€ beltegoed en sim, tis maar wat je duur vind) en nuttig, tja, NU zou ie vrij nuttig zijn he.

Verder: weet niet of het nu nog zin heeft haar te vertellen dat je haar leuk vind, ze heeft nl al een ander. 2 opties, wachten of verderzoeken.

succes

miss sunshine1986 27-07-2003 12:31

Als het al uit is, dan heb je geluk.. En om te voorkomen dat er nog een keer hetzelfde gebeurd moet je het haar vertellen.. Durf je het haar niet te vertellen vraag dan of ze zin heeft om een keer met jou alleen naar de bios ofzo te gaan...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.