![]() |
biologie 1
Op vwo biologie 1: hoelang duurt dat? Krijg je het alleen in de 4e? Of 4e en 5e?
Ik heb bio op havo gehad en ik hoef het dus nu niet meer op vwo te volgen, mn havo-cijfer staat gewoon aangezien op havo bio geen deelvak is. Maar ik ben wel benieuwd of ik als enige (ga volgend jaar naar 5v) geen biologie1 hoef te doen dat jaar of dat niemand dat hoeft. |
1 jaar
|
Citaat:
|
owkay.. :)
|
Bij ons heeft iedereen in de vierde verplicht biologie. Als je naar de 5e gaat kun je kiezen voor biologie 1, dat heb je het eerste jaar van de vijfde, en dan kun je nog kiezen voor biologie 1,2 dat je dan tot en met het eind van de zesde hebt. Biologie 1 is bij ons dus het eerste jaar van de vijfde.
|
Wij hadden in de 1e en 2e verplicht bio. In de 3e had niemand het. In de 4e hadden wij het ook niet, omdat onze school er voor gekozen heeft eerst alle verplichte basisvakken af te sluiten (Duits1, Frans1, Gs1 en ANW) en pas in de 5e te beginnen met het profieldeel.
|
Ik heb biologie 1 in 4,5 en 6 vwo
|
Dr zit dus geen logica in. Op elke school is het dus anders. Vreemd.. Maar bedankt! :)
|
Wij werken in modulees van 40 slu en bij ons op school is biologie 1 4 modules (160 slu) en biologie 2 8 mudules (320 slu)
|
Citaat:
|
Mja, wij hebben het alleen in de vierde. Maar ik dacht dat lag aan de methode die gebruikt werd oid. 'Biologie voor jou' is de methode die wij gebruiken en die is er zowat voor gemaakt om 1 in de vierde te doen, en 2 in de vijfde en de zesde. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |