![]() |
Vertel hier alles over hoe jij eendjes voert
Hoe, waar, wat, wanneer, en heb je er slechte ervaringen mee?
Hoe: Ik scheur een stukje brood af en gooi het richting de eendjes, soms gooi ik een hele boterham als ik geen zin heb in scheuren maar dat is bijzaak. Waar: bij de vijver van het terra college, of een vijver daar in de buurt Wat: Gewoon brood Wanneer: Als er brood over is Slecht ervaringen: Ik werd altijd gebeten want dan kwamen er hele hordes van die beesten en dan ga je wegrennen enzo en dan vliegen ze je achterna, maar nu ik groot en sterk ben doen ze me niks meer :cool: |
Hoe: Ik scheur een stukje brood af en gooi het richting de eendjes.....Doet niet iedereen t zo?
Waar: bij de vijver hier in de buurt, tis lang geleden dat ik ze gevoerd heb :) Wat: Gewoon brood Wanneer: Als er brood over is Slecht ervaringen: N.V.T. ze zijn zo schattig...Alleen hun hebben een slechte ervaring want zij krijgen altijd ruzie onderling :D |
Ik probeer altijd de meest benadeelde eendjes eten te geven (scheve vleugels, kromme poten, lelijke veren, dichtgenaaide ogen) maar op 1 of andere manier pakken die vieze dikkerds het toch altijd van ze af.
Bovendien komen er altijd hordes ganzen op mij af als ik eendjes probeer te voeren en als ik ergens een fobie voor heb, is het wel voor die beesten... Ow en wat? Verschillend... de laatste keer was ehm druiven :) |
ik gooi brood in de richting van die beesten..
en een enkele keer als het nacht is..dan strooi ik een spoor van brood, kleed me uit, ga liggen aan het eind van het broodkruimeltjesspoor (galgje :D) en leg ook wat broodkruimeltjes op mij..... dat vinden zij lekker, maar ik ook :D (Wat een idioot topic :D) |
Hoe : sukjes brood afscheuren en dan het meeste op 1 plek gooien en als de de aso eenden dat hebben opgegeten gauw nog wat stukjes naar de minderbedeelde gooien die verachteraan zwemmen :cool:
waar: bij de eendenvijver hier in de buurt wat : brood wanneer :als ik zin heb ofzo |
hoe: eerst alles uit het midde halen en dat eerst geven en dan de korsten
waar: bij een sloot ofzo wat: brood waneer: als het brood op moet van me tante en me nichie me mee sleurt slechte ervaring: n.v.t. |
waar:vlakbij bij de sloot
wat: hele zakken vol oud brood want het is zonde om weg te gooien volgens mams :rolleyes: wanneer:als ik in een goede bui ben en samen met het oppaskindje zin heb om naar buiten te gaan! hoe:soms bekogel ik ze...maar dat vinden ze niet errug hoor :D en soms ben ik heel lievig voor ze.. :p |
Laatst, toen ik de hond uitliet, zag ik twee meisjes in het park de eendjes voeren. Jezus wat waren die leuk!
|
Citaat:
|
Ik pak de eendjes beet en gooi ze naar het desbetreffende eendetende dier (y)
|
Beetje idioot jah
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |