![]() |
Nothingness
Nothingness
clocks ticking on the wall of an apartment of a bloke that i don't know in the city that i love picture me sitting on a sofa reading a magazine filled with people i don't care about photographs of kings and queens, moviestars on moviescreens and popsingers posing nothing like the sight of a city in progress staring out of the window on the top-floor people look like ants from here, cars like toys i used to play with long ago open up the window, the wind blows in my face and i still don't know... |
Tis geloofk de bedoeling dat de zinnen zo lang zijn?
:confused: Maark vind het eerder irritant.. het leest niet lekker door.. Sorry |
kwestie van t ritme zoeken me dunkt :) keb express de meeste komma's wggelaten
|
Hmmz, ik heb het ritme nog eens proberen te vinden :)
Het ging wel lekkerder als de eerste keer, maar nog niet 'optimaal' :D De text is idd wel mooi :) Ik houd er wel van.. Het is wel een onderwerp waar veel mensen over dichten.. Maar ondanks dat, de tekst is (y) Allleen de zinnen zijn lang, en ik (persoonlijk:P) kan er geen ritme in vinden:) Knap gedaan hoor:) Kzou het nevernooitniet beter gekunt hebben :d |
Ik ga 't pas lezen als het goed duidelijk te lezen is>Gewone lettertype dus.
|
Wel grappig, ik vraag me alleen af of het wel waar is wat je schrijft.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: niet eerste, maar de tweede "of" |
tnx rocksaan :) --> sfeer was het woord dat ik zocht ;). toen ik het las vond ik het echt boeiend om te lezen! Het is leuk bedacht. ik wist alleen niet wat ik er nou leuk aan vond, nu dus wel: de sfeer die het oproept. (Y)!
|
:) thanks
|
Citaat:
Sor...Ik bedoelde dus: ik vind het erg vervelend lezen, dat is wel jammer(je gedicht mag gezien worden toch?), vanwaar heb je het zo klein neergezet? Maargoed, ik vind dat je een goed beeld schetst(goed te visualiseren), de lange zinnen vind ik mooi>vaak zie je van die korte zinnetjes, verder kan ik je weinig feedback geven wat betreft het engels, want dat is niet mijn sterkste kant.. groet, |
Citaat:
|
Ik hou wel van dat soort dichten.
Vond direct het ritme. Mooi. Of Betoverend. Doet me denken aan een moderne Edgar Allan Poe |
Citaat:
vind het zo'n gedicht waar lege beelden bij horen > maar dat klinkt waarschijnlijk te vaag en beter kan ik ook niet uitleggen wat ik bedoel, dus hou het maar op wat CyWu schreef. kvind t (y) |
again: dank u, vriendelijke mensen :D
|
Ik vind het erg mooi :) kan er mij echt zow een beeld bij vormen, dat vind ik wel gaaf (y). En lange zinnen vind ik juist prettig. Bij korte zinnen moet je zo vaak je ogen naar onderen verplaatsen (;))
|
damn wat mooi.. je kan het idd erg goed visualiseren tis alsof je er midden in zit.. als je het ritme hebt gevonden zijn die lange zinnen geweldig.. je blijft wel benieuwd op het einde.. echt erg mooi..
|
Mooi...zou zo een songtekst kunnen zijn.. (y)
|
ik had het rimte gauw gevonden, en het is behoorlijk mooi, maar het punt ontgaat me een beetje. wel mooi dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |