![]() |
Heb jij veel pigment?
Word jij snel bruin of ben je zoals ik: heel snel al knalrood, heel eventjes bruin en na een dag lijkt het er al weer afgedoucht te zijn..?
En ik weet niet zeker of het met pigment te maken heeft, maar volgens mij is het eerst genoemde type vaak donkerbruinharig met bruine ogen en het type als ik blond haar met blauwe ogen. Hoe zit dat bij jou? |
Ik heb wel veel pigment ja, maar ik ben heel wit omdat ik altijd binnenzit.
|
Ben aardig snel bruin ja (behalve mijn benen). Ben van Indische afkomst, waarschijnlijk dat het daarnaan ligt. Maar mijn benen zal ik wel van mijn NL pappa hebben geerft want die blijven melkflesjes...
|
Nee, heel weinig (ik heb ook rood haar).
Ik verbrand niet vaak eigenlijk, ik vet me soms niet in en verbrand dan niet. Maar bruin word ik niet. |
Nee, ik heb niet veel pigment. Ik had vroeger rossig haar, maar dat is nu bijgetrokken tot donkerblond. In ieder geval word ik niet snel bruin, maar vreemd genoeg verbrand ik ook niet snel.
|
Ja. Ik word heel snel bruin, (ben van mezelf al getint),
en verbrand praktisch nooit, ook niet als ik me vergeet in te smeren ed. (y) (heb zwart haar en donkerbruine ogen btw) |
Nee, ik heb niet veel pigment. Ik verbrand nooit, maar het bruin worden duurt alleen lang. Na een paar dagen uren in de hete zon gelegen te hebben, ben ik pas een beetje bruin.
Maar ja, ik heb ook niet zo'n behoefte om bruin te zijn. Ik ben liever gewoon wat bleekjes, vind ik toch mooier (eeuwen geleden was dat nog een schoonheidsideaal). :) Ripper |
Oh ja, donkerbruin haar wat in de zomer bijna blond wordt..
En donkerbruine oogjes die gelukkig niet verkleuren in de zomer... |
ik heb rare pigment, ik heb een licht bruine pigment en echt diep bruin wordt ik nooit, en t gaat heel snel weer weg bij mij.
Maar ik verbrand bijna nooit |
ja, ik word redelijk snel bruin en verbrand eigenlijk zo goed als nooit, zelfs zonder zonnebrand (y)
|
Ik heb zwart haar, blauwe ogen, en een bleke huid.(type adams family ;) :D ) Ik val uit de boot qua huidtypes.......... Ik word dus echt nooit bruin, maar ik verbrand ook niet snel.
|
Ben van mezelf al getint :mad:
Je zou eens moeten weten wat ik over had voor een normale blanke huidskleur. Ach ja..ik verbrand teminste niet |
ik ben redelijk snel bruin, behalve dan een plek in mn nek en op mn rug die wit blijvenm, en op mn buik heb ik een stuk die is altijd bruin
|
ik blijf wit :o
|
kheb donkerbruin haar, blauwe ogen en een bleke huid, ik wordt nooit bruin alleen rood (n)
|
Gelukkig heb ik een behoorlijke aanleg om lekker bruin te worden. :)
|
Mijn moeder smeerde me als kind goed in en nam me de hele dag mee naar het strand. Op kinderfoto's ben ik dus echt lekker bruin, met zongebleekt asblond haar.
Nu ben ik spiertjewit, ik kom zo min mogelijk in de zon. ( last van mijn ogen) Zodra ik mijn huid blootstel aan UV ben ik binnen een uur knalrood. Ik heb wel een superzachte gladde huid zonder rimpels, en die zal ik houden tot op hoge leeftijd. Ha! |
Een mooie witte huid is het beste :D bruin sux IMO :P
|
Ik verbrand niet snel... voor iemand met rood haar :/
nee, ik word niet snel bruim, maar wel bruiner.. er is een verschil tussen mijn boven en onderarmen ^_^ |
Hoewel ik van nature blond haar, blauwe ogen en een lichte huidskleur heb, wordt ik snel bruin en verbrand ik bijna nooit.
Alleen kan ik niet goed tegen warmte waardoor ik niet snel de moeite neem om buiten te gaan zonnen. (En ik vind het ook niet mooi) |
blond haar en blauwe ogen wordt vrijwel altijd snel bruin :/
|
Blond haar en blauwe ogen bevatten weinig pigment.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben het meest wit van jullie allemaal omdat ik altijd albino genoemt wordt... en ik zit 23/7 binnen! jaja 1 uurtje buiten!
|
Citaat:
Anders: Ziek! :eek: |
Laten we zeggen dat ik in Noorwegen niet opviel.
|
Ik word behoorlijk moeilijk bruin.. Nou ja, boeit niet; het is toch beter voor je huid :D
|
Ik word snel bruin en ben blond.
|
Ik heb een beetje een Spaansachtige tint, maw ik verbrand bijna niet en word vreselijk snel bruin (y)
|
Citaat:
Dat was gewoon mijn eigen nummer hoor. :) Ontopic: Ik word snel bruin en ik heb donkerblond/bruin haar, groene ogen. Vooral mijn rug en schouders worden snel bruin. |
Ik word niet snel bruin, soms verbrand ik heel erg (met insmeren) en soms helemaal niks als ik me niet ingesmeerd heb....:-/
|
Weinig. Vroeger werd ik altijd heel snel bruin maar sinds een paar jaar word ik amper meer bruin. Het enige wat bruin wordt zijn mn armen, de rest blijft gewoon wit. Het is wel zo dat ik er ook niet veel moeite voor doe, ik ga niet uren in de zon liggen om een kleurtje te krijgen.
|
Neuh, het meeste pigment zit bij mij in sproeten. Ik word rood, niet bruin. Overigens rood haar en blauwe ogen.
|
Ik word meestal langzaamaan bruin, maar als ik niet oppas verbrand ik en aangezien ik daar niet van houd smeer ik me gewoonlijk rot;)
Ik heb blond haar en onbestemde kleur ogen trouwens:) |
Ben albino, geen pigment dus! maar heb n lichte vorm van albinisme dus geen rooie oge enzo, alleen blond haar, en n lichte huid (niet bleek)! en zit niet altijd binne, kom vaak genoeg buite, dankzij n fantastische uitvinden genaamd zonnebrandcreme :p (yayness). wordt alleen niet bruin, maar hey, nobody's perfect!
Gr, B. :D |
k verbrand heel snel, krijg dan drna beetje kleur en die kleur blijft wel een jaar zitten
|
Heb rood haar, super lichte huid die ontzettend snel verbrand en ik word dus ook niet bruin :(
|
Citaat:
|
Ik heb redelijk veel pigment denk ik , mijn benen zijn nu lekker bruin,net als mijn schouders.
|
Ja best wel geloof, ik word tenminste wel snel bruin ja.
|
redelijk veel. ik word vrij snel bruin en ik ben dit jaar alleen verbrand omdat ik een middag lang in de felle zon heb gelegen zonder me in te smeren :o
|
Ik heb veel pigment, maar dat zijn sproeten en een of andere pigmentziekte op mijn huid. Bruin word ik nooit, wat ik ook doe. Jammer wel, want ik verbrand echt mega snel...
|
Ik niet (gelukkig).
|
Heb redelijk wat pigment denk ik. Mijn oma komt uit Indonesie dus daar zal het mee te maken hebben. Blijf groot deel van de winter nog bruin van de zomervakantie (y)
|
Neej, ik word niet echt snel bruin. Ben na 2 weken zonnen ook maar ietsje bij gekleurd.
Op m'n buik is het pigment helemaaal apart, op de ene plek meer dan op de andere: Ik heb een gevlekte buik :( (n) |
Ik verbrand niet zo snel, maar word ook niet gauw bruin.
Ik ben het hele jaar door bruin, van binnen. Ik ben immers een whigger :p |
het duurt wel meestal ff voordat ik een beetje bruin word maar als ik het dan eenmaal bruin ben dan blijf het ook behoorlijk lang zitten. net lang genoeg tot de volgende zomer :D
|
ik word nooit bruin en ik verbrand snel. ik krijg alleen sproetjes in de zomer. maar het houdt geen verband met mijn haarkleur, zoals je altijd hoort bij de zonnebank, want ik heb vrij donker haar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |