![]() |
Heb jij een familieschoonheidsfoutje?
Een soort van afwijking van de 'standaard-mens' die veel voorkomt in jouw familie, maar die je verder nog (bijna) nergens bent tegengekomen?
Wij zijn er laatst achter gekomen dat onze tweede teen groter is dan onze eerste, oftewel: wat is nou onze grote teen?! :D Misschien komt het wel vaker voor, dat weet ik niet, maar het blijft vrij apart. :) |
nee (behalve dat door heel onze familie van m'n vaderskant hooikoorts voorkomt... maar ik geloof niet dat je dat bedoelt)
|
Dat wat jij zegt Dminor, komt bij heeel veel mensen voor
maar goed ehm nee niet echt |
te smalle kaken
|
Nope, niet dat ik weet...
|
We spammen allemaal :P
|
Citaat:
Niet dat ik weet. |
Nou ja, m'n vader en al z'n broers zijn kaal en voor mij ziet t er ook niet echt hoopvol uit :( Maar dat is geen afwijking van de standaard mens.
Eigenlijk net als die teen, want dat is ook niet echt afwijkend ofzo. |
De dikke reet en het stevige figuur heb ik vooral van moederskant. :(
Ripper |
-verkeerde grote teen ook (maar dat valt bij mij niet zo goed op)
- van aan vaders kant: een extra oorlelletje bovenaan het rechteroor :rolleyes: dus gewoon een stukje vlees bovenaan het oor eigenlijk - aanleg voor corpulentie :( |
mn vader heeft een scheef hoofd en ik ook :o
|
scheve teen nagels
|
letterlijk een tenenkrommend schoonheidsfoutje!
:( |
bijna geen glazuur op je tanden hebben :S :(
met als gevolg dat t allemaal hele kleine tandjes en kiesjes zijn (kronen olé :o ) en dat je veeeeel sneller gaatjes hebt |
Geen idee. :)
|
(te) grote piemel :D
|
we hebben allemaal een moedervlek op onze linkerhandpalm (mn pa's kant) cool heauh?
|
Geen oorlelletjes, oftewel elfenoortjes!
|
Citaat:
|
bierbuikjes
als ik niet snel wat aan beweging doe, moet ik er ook aan geloven :( |
Citaat:
|
grote oorlellen oid :p
|
Citaat:
|
Een niet al te klein neusje.
|
Een hele grote mond (gelukkig heb ik de dikke lippen van mn vader dr niet bij)
doorsnee: 10 cm |
[Paranoide]
De familiebochel. (y) En met kerst hangt iedereen er lampjes omheen, uiterst gezellig. |
Bolle ogen.. En die heb ik lekker niet *valt op d'r knieën en spreekt een klein dankwoordje*
Nou ja, zo heel lelijk is het niet, maar ik zou ze tóch niet willen hebben :D |
Iedereen aan m'n vaders kant van de familie heeft kortere benen dan normaal. Dat valt echt op, als we met de familie bij elkaar zijn, dan merk je dat iedereen een 'normaal' bovenlichaam heeft maar best korte benen. We zijn geen lilliputters, maar de benen passen niet echt bij het lichaam ofzo :/
Dat is ook gelijk de reden waarom het grootste gedeelte van de familie niet boven de 1.70m uit komt. Ik ben 1.62m, m'n vader is 1.67m, enz. |
Citaat:
|
kleine oogjes (ookal ben je uitgeslapen dan nog)
|
grote knieen
|
ik ben te 'stevig'
*mja, grote ouders, daar begint het al* |
Citaat:
x-benen aan mijn vaders kant (heb ik) o-benen aan mijn moeders kant rood haar (dat is ook een afwijking, heb ik) lange neus (heb ik niet) |
Citaat:
|
geen idee.....
|
Citaat:
|
m'n pa is een klein ventje met enorme oren. ik heb ook niet al te kleine oren, maar het valt nog mee.. mijn opa spant de kroon.
|
- geen gootje kunnen maken in je tong (daar word ik altijd mee gespest door mijn vrienden :))
- 2 kuiltjes in je onderrug, ik dacht dat dat normaal was, maar blijkbaar heeft vrijwel niemand dat.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het ook. |
dikke enkels :o
en kleine borsten (de vrouwen dan he. mannen soms ook wel ;) :o :D) |
Citaat:
|
Op dat stukje waar je hand over gaat op je pols heb ik een uitstekend botje..heeft me moeder ook :o
|
Citaat:
familietrekjes: Geen oorlellen en korte benen van mn vader's kant. Kleine borsten, slank en kleine bovenlip van mn moeder's kant. |
De gespierde benen van mijn mamma (al durf ik dat geen foutje te noemen:D), de witte melkflessen van mijn pappa (en de rest van mijn lichaam hoeft maar uurtje in de zon te zitten, dan ben ik bijna een neger) en mamma komt oorspronkelijk uit indonesie en daar kunnn ze het bijna allemaal en ik kan dat dus ook, mijn duim op commando uit de kom laten schieten....
|
grote voeten en oren (n)
|
Citaat:
|
Scheve tenen :D
|
in onze famillie komt een timmermansduim voor, das een duim die je kompleet kan ombuigen.
|
meet een bouwfoutje
mijn moeder, vader en ik zijn gezegend met de combinatie smalle schouders, brede heupen en een heel lange romp./. Probeer jij dan maar eens tshirts te kopen die goed zitten en onder je navel uitkomen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |