![]() |
Coca Cola Reclame Met Tiesto!
Jullie hebben 'm vast al gezien, de reclame van Coca Cola met als liedje "Searching" van DJ Tiësto. Weet iemand misschien of deze plaat ook uitgebracht word? Vind 'm wel vet klinken namelijk :D
Alvast Thanx |
fout merk, fout muziekje.
Prima toch. |
Citaat:
maar dat muziekje is wel fout. |
Heb je al gebrobeerd bij kazaa of zoiets of wil je weten of dat nummer op album uitgebracht wordt.
En Coca Cola vind ik wel lekker. |
Dat nummer is echt ongelovelijk niet creatief in elkaar gezet. Het verbaast me echt dat mensen dat zo geweldig vinden. Ik durf te wedden dat Tiesto een paar keer met Fruity Loops heeft gespeeld en het wel een aardig deuntje vond om vervolgens het aan de man te brengen omdat het toch wel verkoopt. Als het onder een andere naam was uitgebracht zou geen enkele trancer er om geven.
Kijk mijn lekker ongezouten mening. Trance stinkt. |
ik ken dat hele nummer trouwens niet, maar ik heb die reclame wel gezien, dus het nummer zal wel niet zoveel indruk op me gemaakt hebben.
|
wat ik vd reclame hoor, komt hij op mij een beetje kinderachtig over. het nr heet trouwens Searching. ik weet niet of het op vinyl uit gaat komen, zal vast wel...
|
Zo aan de reactie te lezen, viel het spotje niet erg in de smaak bij de mensen die tot nu toe op dit topic hebben gereplied... Vreemd dat Coca Cola dan met dit spotje de jongeren beter wil bereiken...
Thanx Roxy! :) |
Ik vind het idd erg triest dat een topic over trance ofzo wordt verneukt nieuwe poging ik heb de trieste replys verwijderd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken die reclame trouwens niet. Komt niet op Discovery. |
Ik vind het zo ontzettend knap dat tiësto ondanks dit soort lucratieve deals en een verschijning op de bacardi breezer pagina nog steeds voor puberend nederland de schijn op weet te houden dat hij "zijn eigen ding doet" en niet commerciëel is (y)
reclame wel gezien, deuntje kan ik me nauwelijks herinneren eigenlijk. |
Citaat:
|
Nyana is 100x beter
|
Citaat:
Tiesto maakt best wel bubblegum-trance eigenlijk.. die ongelovelijk licht te verteren, lekker klinkende en vooral goed verkopende vorm van dansmuziek die blablabla... brrr.. Doe mij Infected Mushroom maar. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt inderdaad goa en trance niet met elkaar vergelijken, dat is net zoiets als zeggen dat John Digweed bubblegumtrance draait omdat Chris Liebing veel harder is :rolleyes: |
Citaat:
|
Coca Cola Fokkin' roelt.
maar tiesto... naja laat maar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |