![]() |
kruis ?
Welk meisje heeft een jongen weleens een schop in z'n kruis gegeven en waarom ?
|
:confused:
|
schop in kruis en sexualiteit....... :confused:
lijkt me een erg pijnlijke vorm van SM |
mun zusje
rede: we hadden ruzie mun broertje trouwens ook maar die kreeg er 1 terug (jaja gezellige familie) |
Aleen es schenen geschopt omdat ik een sigaret in mijn arm gedrukt kreeg en een keer een bloedneus geslagen. Ik weet niet meer waarom... ik was toen nog maar 6 ofzo :P
|
Ik heb een keer de neus van een ex-vriendje gebroken; ik schopte er per ongeluk tegenaan toen hij onder mijn voeten kietelde.
|
ik heb wel een keer een gat in het hoofd van mijn toemalig beste vriend geslagen met een duplo blokje. Was ook erg komisch. Maar niet seks gerelateerd.
|
ik zat op de bank en toen kwam mijn ex aan rennen en wou op me springen mijn eerste reactie is dan altijd in elkaar krijpe dus me benen optrekken vlak voordat hij neerkwma had die een knietje te pakku van me
|
Per ongeluk. We lagen heerlijk in elkaars armen te slapen en ik trok mijn knie op, wat ik zo gewend was. Tsjak, zo in zijn zakie...
|
Citaat:
|
mijn vriendin per ongeluk. Ze stond op haar bed omdat ze dan is wat groter is dan mij en ik stond dus op de grond. Maar omdat het bed zacht is en ze een beweging maakte ging ze een beetje door de knie zo precies tegen me zakie.
|
Citaat:
|
per ongeluk heb ik me eerste vriend eens een knietje gegeven,hij kietelde me en ik trok me been omhoog :rolleyes:
achteraf gezien niet zo erg,was toch mega eikel :mad: |
Ik heb mijn ex ook weleens perongeluk een knal in z'n kruis gegeven. Toen stond ik te koken en hij stond achter me te klieren, dus toen sloeg ik met mijn hand naar achteren precies in z'n kruis. Vond ie niet zo leuk geloof ik.
|
Ik lag op bed en mijn vriend nam een duikvlucht bovenop me. Uit reflex trok ik mijn knie op. Mwah, ik heb nog nooit schaterlachend mijn verontschuldigingen aangeboden, et was best lastig.
|
Ik heb het ook een keer gehad
liep tegen het scherpe punt van m'n bureau aan en bij tennis een tennisbal recht in m''n zakie niet zo geweldig fijn!! |
Ik! :D Een jongen dreigde mijn etui leeg te gooien op de grond. Ik: "Als je dat doet, schop ik je in je kruis." Hij: *keert etui om, alles valt op de grond*
Ik heb hem 3 rondjes nagezeten door de klas en hem uiteindelijk een knietje verkocht. Helaas niet vol geraakt :o (en dat was dan in de 4e :p) |
Soms per ongeluk, omdat mijn vriend me dan gaat kietelen en dan ga ik altijd schoppen met mijn benen, en dat wil dan nog wel eens op vervelende plekken terecht komen. :o
|
knietje heb ik ook al es gehad
niet errug lekker ik was aan het zoenen met er geeft ze ineens een knietje |
Een gast bij ons op school
die had een kleer tegen schrikdraad staan pissen was nie erg lekker zei tie ik heb het zelf nog nie geprobeerd ( was etr ook nie van plan) |
Citaat:
Een buurjongetje een keer, hij was irritant :o |
denken jullie soms dat dat lekker voelt ofzow
|
Citaat:
|
Ja nou ja
ik mag toch wel verkennen of niet soms. hoeft ze nog geen knietje te geven |
Op de basisschool, ik denk groep 7, een klasgenoot.
Hij zat de hele tijd te klieren en irritante opmerkingen over mij te maken. Ik had 'm al een paar keer gewaarschuwd maar hij ging door. En toen liep ik op 'm af en schop 'm vol in z'n noten :o damn wat agressief was ik toen.. |
Auwwwwwwwwwwwww
bij de gedachte heb ik al pijn man |
Waarom doen meiden en vrouwen dat toch altijd
snap ik niet hoor lekker is anders |
Je geeft iemand ook geen knietje omdat het lekker is :rolleyes:
|
Ja paar keer om 2 redenen wat de enige redenen kunnen zijn bij mij om daar te schoppen: ongevraagd aan mij komen, ongevraagd aan mijn vrienden komen.
|
Ik ben wel eens per ongeluk in het klokkenwerk getrapt, ja. :o :)
|
Citaat:
de ene keer heb je een kwartiertje last, de andere keer een week :o |
Citaat:
Overigens heb ik vanmiddag nog wel een voetbal tegen mijn kruis gehad en dat deed ook behoorlijk pijn. ;) :o |
vraag maar aan mijn broer :p :o
|
Citaat:
|
Ja, omdat een vieze rotzak ongevraagd aan me zat.
En m'n ex per ongeluk, hij zat over me heen gebogen, kietelde me (waar ik niet tegen kan), ik doe spastisch m'n been omhoog, en tamtam... Maar ja, hij vroeg erom, met z'n benen wijd boven me zitten.. :o |
niet dat ik weet :D
n meiske uit mijn klas hed n x n jong keihard in zn kruis geschopt met van die puntschoenen :D vond ik wel n goeie actie.. had toch n hekel aan m :o |
Een vriend van me broeder
Ik was nog wat kleiner en jonger, en we waren een film aan het maken; een actiefilm (: En ik moest hem in elkaar slaan. Maarja, ik had niet echt door dat je niet echt moest schoppen en slaan... GneGneGne :p |
Ik zat bij een jongen op z'n rug en m'n hak raakte z'n kruis toen ik erop sprong oepsieee!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
GneGneGne, agh ja... dan moet je het maar voor lief nemen he :p |
Een maat van mij had een week last gehad van z;n ballen
omdat ie tegen schrikdraad had aan gepist. |
Dat lijkt me pijnlijk !!!!
|
Ik heb het zelf nog nooit gehad gelukkig
maar hij had veel ijn aan z'n ballen zei tem dus we gaan het ook maar niet proberen heb al genoeg knietjes gehad en andere dingen in m'n balllen dat ik dit er egt nie bijhoef |
Of als je met een aanloop net iets te hard op het zadel van je fiets terecht komt. :o
|
Of op de stang als je ff op de trappers hebt gestaan en ineens neerkomt maar dan niet op het zadel maar op de stang
AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUW( spreek uit ervaring) |
ik ben blij dat ik geen ballen heb ! :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |