![]() |
Kijken terwijl vriendin ...
Hoogstwaarschijnlijk is hier ooit wel eens een topic voor aangemaakt, maar ik kon het niet onmiddelijk vinden in de Search, dus open ik maar een nieuw.
Ik vroeg me af of er meiden zijn die wel eens vingeren terwijl hun vriend erbij is ? Lijkt me uber-geil, maar kan me niet voorstellen dat de meisjes dit leuk vinden ? Hoe kan je je vriendin "zo ver krijgen" dat ze het zelf ook wil ? Dwingen is namelijk geen optie :p |
Gewoon vragen.
|
en als ze niet wil ;) ..
|
Citaat:
is idd zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer geil gewoon vragen idd |
Citaat:
Of je verstopt je een keer in haar kast en kijkt 's avonds een keertje toe ;) |
Citaat:
|
Je kan ook samen masturberen, dus dat je het allebei doet :p
|
Mwjah, samen masturberen. Gewoon beginnen en kijken of ze meedoet. :p Ja, je moet wel meedoen, dan is het voor je partner ook veel leuker!
|
doe het ook wel eens hoor!!
hij vindt dat super om te zien en op gegeven moment kan hij zijn handjes niet meer thuishouden :D ook samen in auto is gedaan op parkeerplaats,we konden er niet goed bij dus hij bij zichzelf afgemaakt en ik bij mezelf en tegelijkertijd lekker gezoent en geknuffeld,dat was ok wel geil :cool: |
Inderdaad, gewoon vragen. Maar dan wel op het juiste moment, dus niet boven een bord dampende raasdonders met spekjes, met haar ouders , broer en zus en oma erbij, maar als jullie lekker aan het zoenen zijn en al flink opgewarmd. Als jij dan hitsig in haar oren hijgt dat je zo graag eens wilt kijken terwijl zij het met zichzelf doet, lijkt me sterk dat ze dat weigert.
Moet je haar ook bij jezelf laten kijken, natuurlijk. Eerlijk is eerlijk. Desnoods begin je zelf. |
ik vind het leuker als ze naakt is en dan 'gewoon' leeft zeg maar
dus heel normaal doet alsof het een gewone dag is en alsof ze kleren aan heeft en mij vrijwel negeert mjah ik ben ook wel een beetje voyeuristisch :D |
mijn eerste bedpartner heeft het ook aan mij gevraagd, ik vond het natuurlijk zelf lekker, maar nog lekkerder was die blik in zijn ogen terwijl hij aankeek en die dikke paal die omhoog kwam zette :D
sindsdien begin ik af en toe met zulk soort acties :D (y) |
Citaat:
... Gewoon vragen idd, waarom zou ze 't niet willen? |
Ohja hoor. :o :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach, misschien komt het er ooit nog wel eens van .. ik heb niet te klagen :) .. |
doen we bijna dagelijks als we bij elkaar zijn.
en ook anders om, het vaakst tegelijk. het is gewoon gezellig en leuk :) om het woord uber-geil maar ff niet te gebruiken |
Nooit gedaan, zullen zien of het ooit gebeurd. Nu lijkt het me niet wat, omdat ik me niet kan voorstellen dat ik zo comfortabel met iemand kan zijn. Dan misschien wel...
|
heb t wel ns aan hem gevraagd en hij aan mij. om naar hem te kijken lijkt me idd wel geil, maar om het nou te doen als hij kijkt, nee dat toch liever niet.
zijn er allebei gewoon te verlegen voor. :D en naja, zo'n dringende behoefte ook niet aan :D |
ghehe :D
M'n ex vond het echt zoooo ontzettend geil als ik aan mezelf zat. Dat was echt leuk :D En ik vind het ook wel heel erg leuk om een jongen met zichzelf bezig te zien. :o |
Ik vind t supergeil als me vriendin met zichzelf bezig is en ik kijk toe :o :D
|
dat vindt ik indeed, ook ERG leuk om te zien :eek:
|
heel vaak gedaan....ik snap alleen eeeeecht niet wat hij er zo leuk aan vind :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weet je wat grappig is?
als je je vingert terwijl je op je vriend zit, terwijl die niet aan jou mag komen (vastgebonden is ofzo). dan wordt die helemaal gek. ontopic: gewoon lief vragen |
Citaat:
|
Ben ik dan de enige die het helemaal nix lijkt? Ik weet niet waarom, maar mij lijkt het dus helemaal nix! ben nogal gesteld op mn privacy!
|
Citaat:
|
Lijkt me wel keisexy :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfft lekker belangrijk. Ik vind t ook niet geil als mijn vriend zich naast me aftrekt:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kwestie van lief vragen. 't is wel iets intiems, misschien loopt ze er niet gelijk warm voor (het is wel de ultieme vorm van blootgeven) maar als jij duidelijk laat merken dat je het enorm opwindend vind om naar haar te kijken zal ze wel over haar twijfels heenstappen... :)
|
Nog niet gedaan en ook niet echt van plan ...
|
Jezelf bevredigen waar je partner bij is is inderdaad heel intiem, maar ook heel geil - vind ik dan.
Het kan ook heel leerzaam zijn, door goed te kijken wat de ander doet kom je erachter wat hij/zij lekker vindt en dat kun je dan weer gebruiken tijdens het volgende spelletje :D Over spelletjes gesproken: ooit eens -in een aangeschoten bui- met een aantal vriendjes/vriendinnetjes truth or dare gespeeld waarin de opdrachten steeds meer met seks te maken kregen, uiteindelijk moest er door de 'verliezers' ook gemasturbeerd worden ten overstaan van de anderen. :rolleyes: Mede door dat 'onschuldige' spelletje hebben een paar mensen een relatie met elkaar gekregen en ze zijn nu nog steeds heel gelukkig met elkaar. |
Nou het is leuk pestmateriaal. Als ik mijn vriend op wil geilen ofzow en het wil niet zoals ik het wil, dan ga ik meestal ff met mezelf zitten spelen, werkt als een trein!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34. |