![]() |
Digitale foto's op internet
Wie kan mij vertellen hoe ik digitale foto's handig op internet kan zetten? Ik had nl een leuk proggie wat gewon mijn HD openstelde (de mappen die ik opgaf dan en ook met wachtwoord en zo), maar die werkt toch niet helemaal oke.
Plus dat het een probleem is dat die foto's altijd groot zijn, en het dus wel handig zou zijn als je eerst een thumbnail te zien kan krijgen? Kan iemand mij daar gerne mee helpen? Aragorn |
de foto's op je eigen webspace zetten
bijvoorbeeld van je provider of op een hostingsite |
Mijn eigen webspace is te beperkt, dus om die reden heb ik liever een proggie wat een gedeelte van mijn HD openstelt. Op die manier hoef ik niet steeds een paar foto's up te loaden, en later weer te verwisselen, maar zijn ze gewoon allemaal altijd te bekijken.
IS een server draaien hier trouwens misschien geen oplossing voor? Iemand die daar iets nuttigs over kan zeggen? |
Webserver draaien.
Kijk maar eens op httpd.apache.org. Ik weet alleen niet of er zowel van versie 2.x als van versie 1.3.x een windows versie staat. |
ZO! Webservertje draaien das wel heel goed idee. Werkt inderdaad prima!
Maar nu heb ik toch nog een vraag: ik heb nu een directory-listing, hartstikke goed, maar nu wil het zo voor mekaar zien te krijgen, dat om access te krijgen tot een directory, je een username en pass nodig hebt. Wie kan mij daar weer mee helpen? Aragorn |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |