![]() |
eigenschappen die niet iedereen weet!
welke (vreemde, vieze, rare) :D eigenschappen heb je die niet iedereen van je weet?
|
Dat ik stiekem heel erg lief ben.
|
I'm a naughty naughty girl ;)
|
Dat ik thuis soms erg hysterisch kan zijn voor stomme dingen.
|
dat ik eigenlijk -als het er op aan komt- hartstikke verlegen ben
vet topic! |
Citaat:
|
dat ik eigenlijk best stom ben
|
dat ik heel vaak mensen achter hun rug om uit lach :o
|
Dat ik best wel stil ben (geworden in de laatste jaren)..
Kweenie of dat onbekend is... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ik altijd alle sloten minstens 2 keer controleer voordat ik wegga of ga slapen. |
Citaat:
ja man |
Citaat:
|
Hmmnee veilig.
Urm sja wat weet nou niemand van mij... dat ik ook best aardig kan zijn. Denk ik? 't zal toch haast wel.. :| |
Ojaa dat ik een beest in bed ben.
Wat voor een beest daar ben ik nog niet over uit. |
mn leeftijd
(hulde aan ~blackcat~ ,dit is echt de beste lifestyle toppic in weken) |
dat ik eigenlijk vet egoistisch ben
ow dat weten de meeste mensen die ik ken wel naja ik doe alsof de meesten dat niet weten dus mijn eigenschap is dat ik doe alsof ik denk dat de meesten niet weten dat ik egoistisch ben :) |
dat ik eigenlijk niet zo verlegen en braaf ben als ik lijk
dat ik best zieke gedachtes heb soms dat ik veel te veel nadenk |
Dat ik een dirty mind heb... En dat ik gedichten schrijf... En dat ik me dingen inbeeld...
|
Dat ik heel vaak controleer of ik wel heb doorgetrokken als ik net naar de wc ben geweest.
|
Ik ben eigenlijk heel lief, en trek me het erg aan wat mensen van me vinden.
|
Citaat:
Dat als het er op aankomt dat ik eigenlijk helemaal niet zo verlegen ben (in tegenstelling tot STP :)) denk ik... |
dat ik bang ben in het donker *bloos*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ik bang ben voor 'IT' (de clown ja)
Dat ik dol op Disney ben Dat ik heel speels en kinderlijk kan zijn Dat ik toch best wel lief ben Dat ik altijd over mensen roddel Dat ik heel opvliegerig ben Dat ik dominant ben Dat ik best zieke gedachtes heb Dat ik soms best verlegen ben Dat ik veel over dingen nadenk Dat ik me dingen heel erg aan kan trekken, al lijkt dat niet zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ik me altijd zorgen maak
dat ik geen zelfvertrouwen heb dat ik bang ben om écht te leven en nog veel meer |
Dat ik nog steeds niet over m'n enge-monsters-in-het-donker fase heen ben.
Dat ik heel erg bang ben wat voor indruk ik op mensen maak. Dat ik eigenlijk zelf niet zo goed al mijn eigenschappen ken :confused: |
Ik ben helemaal niet zo arrogant als ik [blijkbaar] overkom.
Ik ben bang voor de stomste dingen. Ik moet altijd mijn zin krijgen, anders word ik gruwelijk vervelend. Ik haat het om alleen te zijn. |
Ik ben heel verlegen
Ik ben snel bang Ik ben snel geirriteerd Ik ben soms weles jaloers Ik haat drank Ik ben lui Blah |
Aepie onder Kelly's nickname*
Dat ik paaseieren ultrasnel kan vinden...zelfs in augustus ff serieus: Dat ik maar een computernerd ben Dat ik erg onzeker ben Dat ik een hoge mannelijke zangstel ganz geil vind Dat ik op mezelf geil (hoe dat samengaat met het onzeker zijn vraag ik me ook af) Dat ik ook altijd honderd keer twijfel of ik nu wel mijn fiets/deur op slot heb gedaan Dat ik graag dominant wil zijn en daarin verre van slaag (is dat correct nederlands?) Dat ik het leuk vind om mensen te shockeren |
Citaat:
bAerT je vergat te melden dat je groot geschapen ben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*dat ik bij het minste ontroerd raak
*dat ik periodes heb van lichtelijke nymfomanie *dat ik heel venijnig kan zijn als ik kwaad ben *dat ik het soms leuk vind om ruzie te maken, zeker als ik goeie argumenten vind :o (deze vink persoonlijk wel erg) pff kheb er zo nog wel |
Dat ik zieke gedachtes heb.
Dat ik paranoia ben. Dat ik suicidaal kan zijn. Dat ik racistisch kan zijn. |
dat ik ook gevoel heb.
|
Dat ik lach om mensen in het fotoboek.
Vooral de reacties. Schamig, he. |
- dat ik ontzettend onredelijk kan zijn als ik ruzie heb ( en ik weet het dondersgoed :o )
- dat ik dingen veel sneller erg vind dan dat mensen van mij verwachten -dat ik ECHT net zo hard-to-get ben als mensen denken , het is dus niet voor de gein oid. ik heb zelden dingen door :( |
Citaat:
|
Citaat:
Sar-cas-me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm ik ben verlegen
en soms extreem smerig. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |