![]() |
Met welke forummer zou jij wel eens een beschuitje willen eten>?
Ik met fruitvliegje! :)
|
ik ontbijt eigenlijk nooit echt
|
ik lust geen beschuit :o
|
Escapism
Ik wil em gewoon graag een keertje zien! |
beschuitje hoeft toch geen ontbijt te zijn :)
Euhhh ikke met PardonMe (hoe ze reageerd dan, hoe ze precies eruit ziet weet ik niet maar dat weet ik van de meeste hier niet) |
Fuck off met je beschuit, ik wil niet eten met forummers maar er zijn er toch zeker wel een paar die een nacht bij me in bed mogen doorbrengen.
|
Ik hou niet zo van samen ontbijten, heb het gevoel dat hij constant toe zit te kijken hoe ik veel te veel vlokken op mijn boterham strooi en ze vervolgens erop probeer te houden terwijl ik eet :o
*denkt even na* *weet zo niemand* |
Ik zou het niet weten. Zijn er nog vrijwilligsters hier ?
|
Citaat:
Een beschuitje eten lijkt me prima, mits we onder het nuttigen van dat beschuit kunnen napraten over de wilde nacht die aanleiding heeft gegeven tot zo'n mager ontbijt :p |
Citaat:
|
nickz. :)
|
Bloompje (goh dat was verassend he) ;)
|
Ik geloof dan toch dat ik eerst maar mijn vriendinnetje lid moet maken hier. ;)
maarre die mij noemt krijgt een beschuitje per post :D |
doe mij maar een boterham met schuddebuikjes samen met Alicia ;)
|
Citaat:
|
Punkygirl :(
|
met mezelf :) :cool: (y)
|
Romantisch dineetje in een duur restaurant, stokbroodjes met kruidenboter voor elkaar smeren met Denise84...
Ohnee, wacht dat is al gebeurd :D ;) Ehm ik zou wel een beschuitje willen eten met Feline :) |
Ik zou, zonder dat ze het van elkaar weten, Riconoscente en Terror Koe uitnodigen, en ze dan samen in een vreemde stad voor de dichte deur laten staan, terwijl ik me nog eens knorrend omdraai. Dan kunnen ze fijn uit ontbijten, en dan wordt het misschien nog wat met die twee. :D
|
Ce-El-Wan maar ok, dat is best logisch:)
|
Met mezelf, maar daar heb ik simpelweg geen tijd voor.
|
Wie wil? Ik hou wel van een beschuitje :D
|
Citaat:
euh kdenk euh.....preaper, maar hij vindt t vast raar dat ik dat nu nog zeg;) maar ALLEEN een beschuitje in n tentje ergens;) |
Ik heb al eens ontbeten met Damaetas.
En 't zijn er teveel om op te noemen met wie ik nog wel eens wil ;) :p |
city2000 ofcourse
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, kweet niet..
|
Met Cosmo Kramer, die schijnt in de buurt te wonen en dan weet ik eindelijk eens wie het is... ;) :p :D
|
Met LittleGhost uiteraard! En verder zijn er wel forummers die ik graag mag, maar niet op die manier. Maar als ik dan toch moet kiezen zou ik denk ik voor Bazz gaan.
|
Met mezelf :rolleyes:
|
Citaat:
Ik hou niet zo van beschuit....maar 't idee is leuk :cool: |
Mag ik er een met aardbeien? :)
|
Citaat:
|
Hydraul! c Func :p
|
Heb net met knutselsmurfie surinaamse rotti gegeten
|
Citaat:
Ik zou nog wel eens een ochtenlijke kop muesli willen nuttigen in het bijzijn en sameneten van Jon. Ik heb gehoord dat hij dé man is, en ik ben benieuwd hoe zo'n grote man, een God, de enige boven de mens, zijn muesli hetzij beschuitje nuttigt! |
Ik heb laatst een foto van Snees gezien... Jammer dat hij zo veel jonger is dan ik, maar een beschuitje moet kunnen! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb al eens ontbeten met forummers.
Ik zou best wel een beschuitje willen eten met *zegiklekkerniet*. :o |
Citaat:
Naja. Met Paranoide en Athell, natuurlijk. |
Citaat:
|
Wat heeft iedereen hier tegen beschuit? Ik hou van beschuit!
|
Citaat:
|
ik houd niet van beschuit ..
en het gaat allemaal tussen mijn brackets zitten ook dan. Maar met wie ik zou willen ontbijten? geen idee. mennuz :p maar dat is meer om hem te ontmoeten, ik hoef geen wilde nacht met hem ofzo. |
Keyser Saus :o
alleen maar een beschuitje eten en dan weer huppa terug naar huis... |
ik met niemand, ik haat jullie allemaal! :o
|
Soullar... :o
Maar ook met jnieuwelaar en ook (weer) met 'I'he Prophet... Wordt een hele meeting zo! :D |
Citaat:
Gaan we dan met zijn vieren? Jeroen, Roelof doen jullie mee? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |