![]() |
Love at first sight
believe in it or not?!
en is het alleen op uiterlijk gebaseerd? mijn vriendin en ik (ja diezelfde van de lange afstand) hebben et meegemaakt, en het was zeker niet alleen op uiterlijk gebaseerd..et was veel meer want iets wat op uiterlijk is gebaseerd, is volgens mij geen liefde te noemen oh god ik kan zo in GTST met die verhalen |
Hoe kan liefde op het eerste gezicht niet alleen op uiterlijk gebasseerd zijn?Je ziet elkaar voor het eerst.
|
Liefde op het eerste gezicht bestaat en is alleen op uiterlijk gebaseerd. Je kent die gene namelijk helemaal nog niet je kan alleen maar opserveren.
Dit is echter geen basis voor een relatie. Daarvoor moet je natuurlijk eerst met elkaar praten en elkaar leren kennen. Dan kan deze verliefdheid over gaan of hij kan overgaan in een 'normale' verliefdheid. |
zit wel een goed punt in ja
maar toch was het meer dan alleen maar "zo, die ziet er leuk uit..." |
maybe seksuele aantrekkingskrachten?!?
|
Citaat:
|
lust op het eerste gezicht bestaat ,maar liefde? neuuuh...
|
Liefde op eerste gezicht bestaat niet volgens mij, wel aantrekkingskracht, kan best zijn dat je iemand ziet en die vind je dan vreselijk knap en die heeft een fantastische uitstraling, maar ik kan niet geloven dat het dan gelijk liefde is.
|
wat het ook is, is dat je misschien onbewust iets in elkaar herkent?
wij kwamen er later namelijk achter dat we ontzettend veel gemeen hebben (we geven gelukkig ook wel tegengas, anders was het een hopeloze relatie) het heeft nog anderhalve maand geduurt voor we iets kregen trouwens we wilden elkaar eerst leren kennen enz. en we durfden het ook niet aan elkaar te vertellen maar daar hebben we het niet over |
ik heb het nog nooit meegemaakt... en mn vriend vond ik in eerste instantie maar een engerd ;)
|
ja heb ik wel gehad met men vriendin toen ik haar zag, en t was idd haar ontzettend lekkere uiterlijk, maar tegelijkertijd schoten er nog veel en veel meer gedachtes door men kop, kan t niet echt beschrijven, moet je gewoon meemaken, maar toen ik in die ogen keek wist ik dat zij ook zo'n moment had, net of ik van de 1 op de andere seconde doorhad dat dat 'de ware' was en tot nu toe nog steeds is :D (y) :)
|
hmz, is het niet een uitdrukking die niet 100% letterlijk kan worden genomen?
Als je iemand voor het eerst ziet val je toch op iemand omdat zijn gelaat zijn karakter ook zou uitstralen? Tenminste dat vind ik altijd. Natuurlijk kun je er altijd naast zitten, maar dan is de zogenaamde liefde op het eerste gezicht ook snel over.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43. |